Obserwatorzy

7.08.2013

220

Znowu chusta...
Nie mam nic na swoje usprawiedliwienie. We wzorze zakochałam się już jakiś czas temu, a na dodatek kupiłam idealną do niego włóczkę... Nie miałam wyjścia - musiałam ją zrobić :-)
Jest to największa chusta, jaką wykonałam w swoim życiu na drutach.
Pod koniec miałam już jej serdecznie dość.
 Ale jest - przedstawiam Wam moją aeolian:





Jest cudowna :-)
Wzór - aeolian - klik! + pomoc w języku polskim - tutaj!
Włóczka - BC Garn Babyalpaca - klik! zużyłam niecałe 2 motki.
Druty KP 4.
Wielkość - szerokość około 230 cm , wysokość około 100 cm.

Nie blokowałam jej, bo bardzo lubię jej wszystkie wypukłości :-) a zauroczyła mnie falbanka, która powstała na zakończeniu.

Spieszyłam się, żeby jak najszybciej ją skończyć, żeby miała piękną sesję zdjęciową w zbożu ;-) A u nas żniwa trwają...

Sonia czuje się dużo lepiej - dziękuję za Wasze zainteresowanie. W sobotę zdjęte będzie miała ostatnie szwy i mam nadzieję, że będzie dużo lepiej :-) W takie upały moja suka chodzi w ubranku...

Dziękuję, że do mnie zaglądacie.
Pozdrawiam wszystkich bardzo serdecznie.

50 komentarzy:

  1. Piękna i ten kolor.Och i ach... Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna jest! Moja Aeolian tez powstala niedawno, a chodziła za mna ponad rok. Warta każdej minuty spędzonej z drutami w ręku :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowna a sesja bardzo romantyczna, podziwiam,dla mnie to czarna magia a pooglądać można.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo sierpniowa kolorystyka. Ciężko mi uwierzyć, że nie chcesz blokować chusty, bo ja osobiście nie cierpię tych wszystkich wypukłości przed zblokowaniem chusty, ale jak to się mówi... co kto lubi. Ważne, że Tobie się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękna i kolor i wzór i sesja zdjęciowa:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Zastanawiam się.....chustomaniaczka.....chustoholiczka.......co lepiej oddaje Twoje upodobanie do tworzenia chust? ;-)) Słonecznikowy żółty czy to mój monitor się myli?

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudna chustka, bardzo ładnie wyglądają falbanki na końcu,bardzo podoba mi się takie wykończenie.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny wzór... ja dopiero zabieram się za pierwszą chustę i jestem pełna obaw co do rezultatów... ale takie dzieła jak Twoje kuszą... :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. O ja nie mogę ale piękna chusta:) I jeszcze taka sesja:) Baaaaardzo się cieszę, że Sonia powoli wychodzi na prostą. Proszę ją wycałować:) U nas już leży słoma w balach. Więc chyba po żniwach;)

    OdpowiedzUsuń
  10. O ja nie mogę ale piękna chusta:) I jeszcze taka sesja:) Baaaaardzo się cieszę, że Sonia powoli wychodzi na prostą. Proszę ją wycałować:) U nas już leży słoma w balach. Więc u nas chyba po żniwach;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Rzeczywiście wyszedł Ci olbrzym, jeśli bez blokowania masz takie wymiary.Strach pomyśleć jaki wielkolud po blokowaniu wyjdzie:):):)Jest śliczna.Przymierzam sie do tego wzoru ale cosik sie boję:):)
    Niech żyją chustomaniaczki:):):)

    OdpowiedzUsuń
  12. faktycznie duża chusta ale ja na przykład takie lubię najbardziej kolor w sam raz na lato pozdrawiam Basia

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna słoneczna chusta. W kolorze słoneczno-upalnego sierpnia
    pozdrawiam
    www.wloczkiwarmii.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Kasiu cudna!już taka chcę,jesien i zima zapowiada się interesująco,mam już pare wzorków upatrzonych.Ciesze sie ,że Sonia czuję się lepiej pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Chusta rewelacyjna ;-)) Podziwiam ją... i Ciebie. Póki co druciane schematy to dla mnie czarna magia ;-))

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękną chustę zrobiłaś. Faktycznie sesja zdjęciowa świetna.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ogromnie mi sie kolor podoba, nie wspominajac o wzorku :) Dobrze, ze sunia ma sie lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kasiu,ładnych chust nigdy nie za dużo a ta jest śliczna:))

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten wzór już wcześniej wpadł mi w oko, pięknie go wydziergałaś,imponująca wielkość, ładny kolor do tego i jest na co popatrzeć, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. wzór i mnie zachwycił :) Rewelacyjna chusta. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Jesteś wielka jak Twoja chusta.Piękna.Cieszy mnie też fakt,że sunia czuje się lepiej.Pozdrawiam serdecznie.Za dwa miesiace będę blisko Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Chusty, szale są wspaniałe :))
    Przepiękna!
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękny wzór jest tej chusta, jak dla mnie prawdziwe cudo :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczna!Sesja też fantastyczna! Ja pewnie robiłabym ją z rok...ale falbankę wykorzystam:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Podziwiam tę chustę i jednocześnie Ciebie za wytrwałość. :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Chusta jest piękna, taka duża i ten wzór na końcu ! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękna chusta i w dodatku bardzo udana sesja fotograficzna;) cieszę się że z Sonią lepiej już;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Buszująca w zbożu :)
    Piękna chusta, podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  29. jak dla mnie ... świetna chusta

    OdpowiedzUsuń
  30. Pięknie prezentuje się na tle zboża. Bardzo ładnie wydziergałaś.

    OdpowiedzUsuń
  31. Cudna chusta i bardzo fajne zdjęcia zwłaszcza ostatnie.
    Cieszę się że psiunia ma się lepiej :))

    OdpowiedzUsuń
  32. Jejku, jaka piękna! Śliczny kolorek, a ten wzór... ciągle za mną chodzi :) Bardzo mnie zachęciłaś, żeby spróbować zrobić coś takiego.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  33. Przepiękna i jaki ma cudny wzorek i kolorek :))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. Śliczna chusta, kolor jest bardzo energetyczny. To chyba taki niezbędnik na chłodne dni, które za jakiś czas nastaną:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Przepiękna chusta i w ładnym kolorze!
    Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  36. Kasiu chusta jest piękna :) ale podziwiam Cię u mnie druty sobie leżą i patrzą na mnie ;) czekam na chłodniejsze dni ... pozdrawiam Viola

    OdpowiedzUsuń
  37. Super zdjęcia, idealnie się prezentuje w tym zbożu! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  38. Przecudne są Twoje chusty. Ta też zachwyca.

    OdpowiedzUsuń
  39. Jaka cudna i jaka duża. Wzór piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Widzę, że sporo się u Ciebie dzieje! jak słonecznie!!! Rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  41. Czasem mam wrażenie, że jesteś zawsze o krok przede mną i jakbym od Ciebie wszystko odgapiała. A może po prostu mamy takie same gusta :-) Piękny Aeolian!!

    OdpowiedzUsuń
  42. Uwielbiam ten wzór!Piękna jest Twoja chusta:)

    OdpowiedzUsuń
  43. Super wyszła! Też planuję ją zrobić bo wzór jest przecudny i kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Cudny wzór i jaki piękny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  45. przepiekna jest ! i ten kolor też lubię :)

    OdpowiedzUsuń