Obserwatorzy

18.09.2014

275

Już dawno nie zrobiłam serwetki... koniecznie musiałam to nadrobić ;-)
Tym bardziej, że biała bawełna Virginia leżała bezczynnie.
Znalazłam doskonały wzór z gazetki "Diana Robótki" nr 5/2013 i oto jest:



Wielkość: 64 cm x 43 cm.

Serwetkę musiałam prać dwukrotnie... Po pierwszym praniu, naciąganiu, schnięciu... serweta "pobrudziła się" pomidorami :-) Z przyczyn niezależnych ode mnie zostałam obdarowana ogromną ilością pomidorów. Musiałam rozpocząć produkcję ketchupu :-)

Mam nadzieję, że niedługo uda mi się zrobić kolejną sesję zdjęciową z kolejną skończoną pracą. Tymczasem dziękuję wszystkim za komentarze pod poprzednim postem.
Pozdrawiam Was słonecznie.

41 komentarzy:

  1. Bardzo ładna serwetka, ciekawy wzór. Popieram robienie domowego ketchupu. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest doskonała, też gdy ją zobaczyłam zachorowałam na nią, aczkolwiek kilka razy podchodziłam do jej wykonania. Domowy keczup jest najlepszy na świecie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocza , delikatna , i jak jesienna mgiełka ulotna pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie robiłam domowego ketchupu muszę poszperać z ciekawości za przepisami:) Serweta jest prześliczna pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna serwetka, a przetworów pomidorowych zazdroszczę, bo pyszne:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładny wzór tej serwetki i pięknie wykonana :-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna serwetka Kasiu:)pozdrawiam serdecznie:))))

    OdpowiedzUsuń
  8. Serweta bardzo mi się podoba - lubię takie owalne kształty. Sonieczka jaka modelka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładna ta Twoja "pomidorowa" serwetka:))
    Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna ta serweta, lubię takie gęste;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super serweta:) I jak duża. A Sonia sprawdza czy wszystkie okrążenia zostały prawidłowo wykonane;) Oj, te pomidory. Prawdziwa katorga z nimi;) My produkujemy i konsumujemy duże ilości zupy pomidorowej;)

    OdpowiedzUsuń
  12. serweta Śliczna ,mam nadzieję,że ketchup sprany ,byłaby ogromna strataco by plamka została?
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna serwetka, a zdjęcie z pupilem bardzo wyraziste. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudna serwetka :) i jaka duża. Pięknie sie prezentuje. Nie ma jak domowy keczup. Kiedyś jak miałam dostęp do darmowych pomidorów to też robiłam. Ogólnie sklepowego keczupu nie jem. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna serweta a ketchup wygląda smakowice :).
    Też robiłam przetwory z pomidorów i jeszcze zimy nie ma
    a u mnie już topnieją zapasy ;)
    Pozdrawiam Marta.

    OdpowiedzUsuń
  16. Serwetka piękna, u mnie jak na razie takie akcesoria się nie sprawdzają bo małe łapki wszystko ściągają: )a domowy keczup To fajna sprawa, ja dwa lata temu robiłam swój był super.

    OdpowiedzUsuń
  17. Dobrze, że pomidory dały się sprać, serweta piękna, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. A ja już podejrzewałam sunie, że ci serwetkę pobrudziła! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kasiu, piękny wzór wybrałaś na serwetkę. Teraz to chyba już jest bezpieczna, skoro taki fajny pies ją pilnuje :)
    Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczna serwetka a modelka pięknie asystuje, bo jak założyć serwetkę, no jak ?
    Pozdrawiam, Marlena

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękna serwetka, kiedyś podobną robiłam :) A domowy keczup to prawdziwy skarb!

    OdpowiedzUsuń
  22. Serwetka cudna i bardzo efektowna. Bardzo lubię kształty owalne. Dobrze że nie zostały plamy . Ketchupu jeszcze sama nigdy nie robiłam , musi być bardzo smaczny. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  23. Serweta śliczna. Keczup będzie jak znalazł zimową porą. Ja produkuję teraz dżemy śliwkowe. Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do siebie :) http://wharmonii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Kasiu, serweta prześliczna. Uwielbiam gęste wzory, są bardzo wyraziste i takie...trwałe, miękkie i ciepłe w odbiorze. Do tego sprawiają wrażenie delikatności. Super :)
    Keczupu nigdy nie robiłam, bo ja leń jestem słoikiowy. Tylko soki i dżem wytworzyłam w tym roku :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczna serwetka:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Prześliczna serwetka!!!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękna serwetka !!!
    Bardzo ładny wzorek znalazłaś.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Serweta cudna śliczny wzór i wykonanie. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  29. Serweta cudna śliczny wzór i wykonanie. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  30. Psiak wygląda tak, jakby miał ochotę położyć się na tej pięknej serwecie :) Wydaje się być oczarowany jej szykownością :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo gustowna i elegancka serwetka.

    OdpowiedzUsuń
  32. Zaciekawił mnie ten ketchup, nigdy nie robiłam:) a serweta cudna i jaka duża!

    OdpowiedzUsuń
  33. Piekna serwetka! A psiaczek jaki kochany! Ja ketchupów też narobiłam, pyszności! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  34. Śliczna :) Mam gdzieś u siebie opis na to cudo ale jakoś nie byłam do końca przekonana. Jak widzę u Ciebie jak pięknie wygląda to chyba jednak sama też się pokuszę o jej zrobienie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  35. Podziwiam! Śliczna serwetka! Dla mnie wykonanie takiej cudowności to czarna magia. A piesek, jakby miał nakryte do stołu ;)
    Pa, Marta

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetna serwetka. Gratuluję cierpliwości do robienia serwetki i gotowania ketchupu :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Piękny wzór! Bardzo efektowna serweta! A domowy keczup, to jest to! :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  38. Jestes bardzo pracowita, Kochana erwetka, ketchup, gratuluje i podziwiam,pozdrawiam ania

    OdpowiedzUsuń
  39. Super serwetka , na FB pojawił się wzór owalnej serwetki z narcyzami trochę mało czytelny , podeśle na @

    OdpowiedzUsuń