Obserwatorzy

30.11.2014

289

W ten weekend pogoda mnie nie rozpieszczała... wymyślone zdjęcia mogłam robić tylko w marzeniach :-)
W związku z tym mogę Wam dzisiaj pokazać tylko choineczkę, którą sobie zrobiłam z resztek sonaty w pięknym kolorze.
Wzór znaleziony tutaj - klik!
Perełki wszywałam dzisiaj rano... ćwiczyłam swoją silną wolę - każda perełka była osobno wszywana...
Mnie się podoba ;-) a Wam...?



Na żywo dużo bardziej mi się podoba...

Chciałabym polecić Wam cudowne ciasto. Mojej rodzinie bardzo smakowało :-) Ciasto słonecznik z brzoskwiniami - przepis tutaj - klik! Moja wersja wygląda tak:
Życzę Wam dobrego tygodnia - dużo słońca i ciepła.
Pozdrawiam Was serdecznie.

40 komentarzy:

  1. śliczna choineczka, ale ciacho to marzenie :) wygląda smakowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Smacznie i pięknie:)prześliczna choineczka:))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Mniam ;-) choineczkę też mam taką, tylko,że białą . Zielona jest cudna. Ciasto przepyszne Kasiu ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawa jestem tego ciasta - akurat mam sporo słonecznika do zużycia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciasto wygląda smakowicie! Mniam, mniam... Gratuluję cierpliwości w koralikowaniu, ale się opłacało! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super choineczka mam taką samą w kolorze zielonym:) A ciacho muszę spróbować - na zimne wieczory będzie pasować do gorącego kakao:)) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Choineczka śliczna:) a ciasto...aż ślinka cieknie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Choinka wygląda bardzo ładnie. Fajnie prezentuje się z tymi perełkami. Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładna choineczka. Podziwiam Twoją cierpliwość do przyszywania perełek.
    Ciasto wygląda pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Choineczka śliczniutka. Perełki malutkie , wiec było trochę zabawy. Ciasto takie wysokie i wygląda bardzo apetycznie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo się podoba :) Będzie piękną dekoracją :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna ta choineczka,a ciasto wygląda smakowicie.Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudna choineczka, bardzo ładnie wykonana :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna choineczka, bardzo mi się podoba. Ale za te perełki to Cię szczerze podziwiam, ja bym nie dała rady :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna choinka:)
    Ciasto smakowicie wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Choineczka przyozdobiona w perełki wygląda cudnie:)) Ciasto kusi smakowitym wyglądem:)Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajna choinka :-) ja bym jeszcze dodała coś na czubku
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Niczego sobie choineczka!! Smaka na ciacho mi zrobiłaś!!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo mi się podoba ,uroczy drobiazg .Ciacho wygląda smakowicie dzięki za przepisy.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładna choinka :) Dzięki za przepis.

    OdpowiedzUsuń
  21. Urocza choinka i przepis ciekawy :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczna choineczka, piękne ma te perełkowe bombeczki i śliczny kolor. Super pomysł na świąteczną dekorację domu. Ciasto wygląda przepysznie. Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  23. Beautiful,very cute!!!
    Happy week.

    OdpowiedzUsuń
  24. Piekna choinusia- wierze, ze w oryginale wyglad ajeszcze lepiej. Tez nie lubie przyszywac, doszywac, naszywac. Ale czasem trzeba ;) Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczna choineczka , często tak jest że w realu jest ładniej lub odwrotnie. Czasami fotografuję pracę ciekawą i wydaje mi się że piękną , a na zdjęciu tego nie widać ,a często jakaś mała duperelka i cudne zdjęcie. Ciasto mnie zaciekawiło , przepisuję przepis bo lubię słonecznik i krówki - dziękuję Kasiu . Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  26. Podziwiam cierpliwość przy naszywaniu perełek, wyszło ślicznie! Ciasto słonecznik jest bardzo popularne, widziałam kilka wersji w internecie. Musi być pyszne, kiedyś zrobię.

    OdpowiedzUsuń
  27. Fantastyczny pomysł i piękne wykonanie! :-) Jak to dobrze, że miałaś cierpliwość przyszywać te perełki - bez nich to nie byłoby to samo :-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczna choinka, a ciacho apetycznie wygląda :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. cudowna choineczka Kasiu - wiesz zdziwiłam się to nie w twoim stylu takie maleństwa chyba - ale jest śliczna a po przepis już biegnę jak polecasz i mówisz że dobrości to tym bardziej muszę coś upiec dobrego - buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  30. Zaciekawiłaś mnie tą choinka , śliczna , zaraz zerknę jak ją się robi ,,,

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetna choinka Kasiu,pasowałaby do moich myszek :) pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  32. Choineczka jest cudna:) My też ostatnio sobie dogadzamy ciastami;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Śliczna choinka. Podziwiam za wszywanie perełek.

    OdpowiedzUsuń
  34. ale bym zjadła, tylko tak żeby się samo zrobiło:) piękna choineczka:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetna choinka oj fajny ten czubeczek ma ;) mniam apetyczne ciacho

    OdpowiedzUsuń
  36. Ależ ona jest przepiękna

    OdpowiedzUsuń
  37. Super te rzeczy które dziergasz,i trzeba wiele pracy w to włożyć i serca aby tak fajnie wyszły:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń