Obserwatorzy

19.10.2016

370

Kolejny sweterek...
Chociaż pojawił się w poprzednim poście, ale jeszcze jako poczwarka :-)
Od kilkunastu dni ukończony, ale długo musiał czekać na zdjęcia... aż dzisiaj wyszło na 5 minut słońce :-) Nieważne, że zaraz zaszło.
Kiedy zobaczyłam sweterek Joji o cudnej nazwie Puntilla - klik! wiedziałam, że muszę go mieć :-)
I tym razem użyłam włóczki Holly kupionej u Gaby - klik 
Tym razem w innym kolorze :-)
 A na tym zdjęciu kolor jest najbliższy rzeczywistemu:




 Koronka wydziergana z bawełny. Pierwotnie zrobiłam ją z Baby Alpaca Dropsa, ale... wyprałam sweterek w pralce i się troszeczkę sfilcowała...
 A na tym zdjęciu sierotka siedząca na przystanku autobusowym :-)
Nie mogłam się powstrzymać, bo widać na nim moje leśne gumowce :-)
A na koniec pokażę Wam, dlaczego nie rosną moje krzaczki...
 Miziają Sabinkę w brzuszek :-) Tylko kilka ich połamała...

Kochani - życzę Wam dużo słońca :-) Dobrego tygodnia i spokojnego weekendu :-)

67 komentarzy:

  1. Apetyczna malina i seksowna koronka, całość bardzo kusząca. Oczka tak równiutkie,że zastanawiam się,ręcznie, czy maszynowo robiłaś ten sweterek? Pozdrawiam Cię Kasiu serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolor zdjęty prosto z malinowego krzaka, a ta koronka... cudo.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny. Nie myślałam, że koronka w swetrze może wyglądać tak fajnie. Biedne krzaczki;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Sweterek piękny i ta koroneczka, cudne:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczny sweterek Kasiu, pięknie Ci w czerwieni. Koronka jest wspaniała i dodaje smaczku całości. Serdecznie Cie pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny wyszedł i jaki pomysłowy. Pozdrawiam Mix Robótkowy

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny sweterek, zaintrygowała mnie ta koronka. Ale najfajniejszy jest piesio! Bardzo podobny do mojego pupilka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie wyglądasz! Sweterek wyszedł bardzo intrygująco, i kolor, i koronki. Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  9. Nowy domownik?Wygląda na psotnika czy raczej psotniczkę:))Sweterek jest extra,koronki absolutnie cudowne :))Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Intrygujące połączenie koronki ze swetrem:) Jedno uzupełnia drugie. Fantastyczna praca. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Co tam krzaczki, ważne że Sabinka zadowolona;)
    Sweterek śliczny:) dobrze że akurat pokazałaś koronkowe wykończenia, bo ja zamówiłam włóczkę na takie mankiety:) kupiłam sobie sweterek z lekkim felerkiem;) a teraz sama muszę nad nim popracować;)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przecudowny jest ten sweterek. Dla mnie bomba. W dodatku ma mocno energetyczny kolor. Szok. Sabinkę ucałuj w nosek, jest taka śliczna.

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudnie wydziergany i kolorek pasujący do Ciebie.Koronka piękna.
    Sabinka też bawi się w ogrodnika.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny sweterek. A gumowce cudownie się komponują z Twoim nowym udziergiem :) Ślicznie wyglądasz!
    Pozdrowionka, Marta

    OdpowiedzUsuń
  15. Całą ty słonko - pięknie jak zawsze a wykończenie koronkowe jest wspaniałe - buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny sweterek Kasiu i oczywiście w Twoim kolorze. Koronka to wisieńka na torcie , po prostu bomba . Cudny psiaczek . Też mieliśmy duże psy i było to samo . Teraz trzymamy tylko małego ze względu na ogród . Chodzi luzem i niepotrzebny jest kojec , a drzewka rosną ok . Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczny ten sweterek! I jeszcze jak pasujecie razem do pięknej jesieni! :)))

    OdpowiedzUsuń
  18. Kolor soczysty, wzór prosty, koronka idealnie pasuje do całości!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładny!koroneczka to wisienka:)Pozdrowionka serdeczne:)))

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczna jest ta koronka. Dzięki niej sweterek o prostym wzorze stał się bardzo oryginalny.

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny sweterek, pomysł z koronką genialny! Pięknie to wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękny! Zwłaszcza z tą koronką.A o piesiach i roślinkach mogłabym długo opowiadać :D:D Mam trzy, które kochają moje krzaczory..
    Pozdrawiam ciepło,
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  23. Wyszedł znakomicie ! Buziaki 💗💖❤

    OdpowiedzUsuń
  24. Koronka ciekawie wygląda:) Całość w moim ulubionym stylu:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Super zdjęcia. Piękny model wydziergałaś i super ci wyszedł. Podoba mi się dobór kolorów.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Sweterek w pięknym kolorze moim ulubionym.Świetne wykończenie koronką. Cudownie wygląda.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. KAsiu wykończenia sweterka są urocze, a kolor zjawiskowa czerwień. Ja ostatnio, reanimowałam swoje sweterki,żeby tak troszke odżyły, no i nabrały wigoru....kiedys pokażę:))Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  28. ooooo ja też chce takie koroneczki - dodają smaczku prostemu sweterkowi - no muszę tez taki sobie udziergać :)))))))))

    OdpowiedzUsuń
  29. Przepiękny. Ma w sobie wszystko co lubię. Prosty krój, piękne wykończenie i idealne kolory.

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo mi się podoba ten sweterek. Koroneczki pasują idealnie.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczny, soczysty, apetyczny ten sweterek. Ale rozbawiłam się ostatnim zdjęciem. Pozdrawiam☺

    OdpowiedzUsuń
  32. Śliczny sweterek, fajny pomysł z tą koroneczką. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ten dodatek czarnej koronki jest po prostu genialny, piękny sweter!

    OdpowiedzUsuń
  34. Sweterek z koronkami to ciekawy pomysł. Twój jest bardzo atrakcyjny. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetnata koronka. dzięi z apomysł na ożywienie mojego nudnego swetra. :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Fajny sweterek,czarna koroneczka dodaje mu uroku.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  37. świetny sweterek a ta koronka to dobry pomysł:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  38. Piękny sweterek, uroczo wyglądają te wykończenia!
    Też mam taki problem ogrodowy. Podwójny w dodatku bo mam dwa setery angielskie. Jeden z nich poza podlewaniem i niszczeniem wszystkiego co wyrośnie zagustował w egzotycznej kuchni i ...wyżerał cebulki. W związku z tym, przeszłam na "chów klatkowy" :) Małżon poczuł w sobie pierwotny zew do stolarki i wykonuje właśnie kolejne skrzynie do posadzenia roślin.

    OdpowiedzUsuń
  39. Jest piekny! I to zdecydowanie Twój kolor!!! Chociaz koronka to nie moja bajka, to jednak naprawdę wyglada uroczo :) ja tez czekam ze zdjęciami na lepsza pogodę, lepszą od tego czegoś co mnie przytłacza bardzo... bo chęci uciekły razem ze słońcem .
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Wspaniały sweterek!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  41. Lubię taki właśnie sweterki - luźne, miękko otulające sylwetkę. Ten jest śliczny - ma piękny kolor i smaczku dodały mu te koroneczki przy ściągaczach :)
    Pozdrawiam serdecznie,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetny ,bardzo ładni w nim wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  43. Sama słodycz, taka bez cukru. Pięknie Ci w tym kolorze! Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  44. Kolor jest przepiękny. Niezwykle podoba mi się to wykończenie rękawów. świetne.

    OdpowiedzUsuń
  45. Koronka dodała małego pazurka prostemu swetrowi :) Super pomysł :)
    Oj jak mój piesek biega, to jakby czołg przejechał po kwiatkach,na szczęście iglaki są już duże :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Śliczńie Ci Kasiu w tym kolorze :) Piękny sweterek

    OdpowiedzUsuń
  47. Piękny sweterek, bardzo Ci w nim Kasiu do twarzy. Zdjęcia śliczne.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  48. Sweter jest super:) I kaloszki też;) A jaka śliczna jesień u Ciebie. Krzaki do miziania po brzuchu ubawiły mnie do łez:))))

    OdpowiedzUsuń
  49. Uroczy sweterek i fajnie Ci w nim :) Kaloszki masz wypas, do lasu idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Ekstra :) niby zwykły sweterek ... a tu takie wyrafinowanie koronkowe ;)
    niby szyk ... a tu swojskie kaloszki :) :) ;)
    Bardzo mi się podoba ta nieoczywistość :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Jesteś piękna Kasiu...jak ta jarzębinka! Sweterek śliczny i ta koroneczka- bajeczna! A psiunia- słodziutka.

    OdpowiedzUsuń
  52. Lubię takie luźne swetry, bardzo fajny kolor!
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  53. Piękny sweterek! Czarna falbanka dodaje mu uroku.
    Pozdrawiam Kasiu:)

    OdpowiedzUsuń
  54. Fajny sweterek. Koronka dodaje uroku. Sesja zdjęciowa super. Gumiaczki urocze.

    OdpowiedzUsuń
  55. Świetny pomysł z tą koronką przy rękawie. Taki drobiazg, a jaki oryginalny efekt.
    Z przyjemnością patrzyłam na jesienne fotografie.

    OdpowiedzUsuń
  56. Świetny pomysł z tą koronką przy rękawie. Taki drobiazg, a jaki oryginalny efekt.
    Z przyjemnością patrzyłam na jesienne fotografie.

    OdpowiedzUsuń
  57. Sweterek piękny ! Kolor bardzo ładny i wykończenie rękawów. Psinka kochana, pewnie nie wie, że połamała krzewy. Pozdrowienia i uściski :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Natchnęłaś mnie - i na czerwień i na koronki. Pięknie prosty sweterek i ślicznie ozdobiony :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Uwielbiam ten kolor i kalosze świetne, super pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  60. Prześliczny sweterek! Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  61. W cudownym kolorze :) Prezentuje się cudownie, zwłaszcza z tą koronką :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Śliczny sweterek. Świetny dodatek w postaci tej koronki.
    Sabinka słodka. Trzeba jej wybaczyć te krzaczki.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń