Obserwatorzy

4.12.2016

374

Nie mogłam się doczekać, kiedy pokażę Wam mój najnowszy sweterek...
Czekałam najpierw na pogodę, później na jakiś pomysł na ciekawe zdjęcia i ... nic :-) Zdjęć lepszych nie będzie :-)
Sweterek autorstwa Joji - klik! spodobał mi się od razu. Ostatnio polubiłam taki fason i dobrze się w nim czuję.
Kolor - jedyny najpiękniejszy :-) Włóczka kupiona oczywiście u Gaby w jej cudownej pasmanterii - klik! Zużyłam niecałe 6 motków i resztki czerwonej na kieszenie.
Pomysł na paski w kieszonkach nie jest mój, ale bardzo mi się podoba :-)






Oj zmarzłam robiąc te zdjęcia :-)

Dziękuję wszystkim, którzy do mnie zaglądają :-) I życzę Wam dobrego, spokojnego i słonecznego tygodnia :-)

43 komentarze:

  1. Piękny sweterek Kasiu i piekna TY:-). Ściskam najmocniej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny sweter,bardzo do Ciebie pasuje.Urocze te paseczki w kieszonkach:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny sweterek! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię takie fasony, świetny sweterek!

    OdpowiedzUsuń
  5. O jaaaaaa! Ależ się napracowałaś! Świetny efekt :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie już kiedyś pisałam ze to jest mój ulubiony fason:) Bardzo dobrze Ci w nim:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny sweterek,pięknie w nim wyglądasz.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny sweterek...i te czerwone paseczki! Super:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacyjne te czerwone, schowane paseczki! Bardzo ładny sweter widać, że w każdym szczególe przemyślany
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny sweterek i piękna pogoda.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny sweterek, w sam raz na te chłody!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. No właśnie - prosty krój, wzór, a te paseczki czynią z tego swetra rewelacyjny projekt!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny sweter, prosty, ale efektowny!

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne, zachwicajace wykonanie, z wyobraznia i pasją.

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczny sweterek,a modelka pięknie go prezentuje :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  16. Urzekły mnie paski w kieszonkach!
    Prostota tego swetra + staranność wykonania= KASIA:-)))
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  17. Super jest ten sweterek! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny,fantastyczny w swej prostocie!!!
    Pozdrawiam mila

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny jest, niesamowity. Kolor jak najbardziej jest mój.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja mam do pokazania dwa swetry, ale strach przed marznięciem skutecznie powstrzymuje mnie przed sesją foto;-)
    Bardzo fajny sweter, niby prosty, ale te kieszonki... Super!

    OdpowiedzUsuń
  21. Sweterek prześliczny tak jak i sama modelka. Gratuluję :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczny sweterek. Paski w kieszeniach rzeczywiście fajnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  23. bardzo ładny sweterek i czerwień dodaje mu uroku
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudowny sweterek i środek kieszonek superowy :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Sweterek z niespodzianką (kieszonki) :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo udany sweter, a kieszonki rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Po co korzystasz z gotowych wzorów Kasiu, jak sama masz taka fantazję. Sweterek fajny, ale najpiękniejsze w nim są wymyślone przez Ciebie kieszenie, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękny sweterek Kasiu:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczny sweterek . Wspaniale wyglądasz w takich lużnych , prostych fasonach. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetny fason i genialna wstawka :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękny sweter, w prostocie tkwi siła :). Pomysł na pasiaste kieszenie jest genialny, niby nic takiego i właściwie niewidocznego, ale na pewno przyjemniej się go nosi z takimi ozdobami ;). Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. Stworzyłaś cudo. Ten krój i fantazyjne kieszenie to niezwykłe połączenie.

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękny.....I Ty piękna. 😀

    OdpowiedzUsuń
  34. Wspaniały a te kieszonki cudne :-)

    OdpowiedzUsuń
  35. Kasieńko powiem krótko - rewelacja ! :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Jest perfekcyjny! Brawo Kasiu a te kieszonki w paski- urzekły mnie ogromne. Spokojnych świąt życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Perfekcja w każdym calu !Pozdrawiam Świątecznie !

    OdpowiedzUsuń