Obserwatorzy

2.11.2013

231

Marzył mi się od dawna... Lampion na świeczkę ozdobiony przeze mnie, a raczej przez moje szydełko :-) Tym razem mój synuś zainspirował mnie - obdarował mnie słoikiem, który już nie chciał. Jak tylko go zobaczyłam, wiedziałam, jak będzie wyglądał. Powiem Wam szczerze, że nie spodziewałam się, że pójdzie mi tak łatwo :-) Udało mi się po prostu - wzór idealnie pasował.
I powiem nieskromnie, że bardzo mi się podoba :-)
Włóczka - resztki białej Virginii.
Szydełko - rozmiar nieznany.

Nie mogę się ostatnio zebrać za robienie czegoś większego.
Dlatego idealnie pasuje mi moja nowa pasja - robienie maskotek na drutach. Bałam się tego jak ognia - wydawało mi się, że sobie nie poradzę. Szydełko wydawało mi się w tej dziedzinie bardziej plastyczne... byłam w błędzie ;-)
Już dawno zakochałam się w cudownej mysi - o tej - klik!  A teraz mam ją i ja!
Robiłam ją z resztek różnych włóczek. Druty Addi 3,00.
Przepraszam za ilość zdjęć...



Nauczyłam się czegoś nowego ( i-Cord jest genialne)!

Jak Wam się podoba...?
Życzę wszystkim zaglądającym do mnie miłego i rodzinnego weekendu :-)

46 komentarzy:

  1. Śliczny lampionik. Wiesz, że ja już dawno marzę o takim 'okryciu' na słoiczek i obiecuję sobie, że zrobię, ale jakoś zawsze jest coś ważniejszego.
    Mysia jest bardzo urocza. Też się w niej zakochałam.
    Pozdrawiam. ola.

    OdpowiedzUsuń
  2. Lampion prześliczny i jaki fajny pomysł ! A mysia cudowna ! Pozdrawiam serdecznie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Te małe formy też wymagają cierpliwości, może nawet więcej niż duże. Lampion bardzo ozdobny, a myszka z wielką precyzją zrobiona, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mysia jest po prostu rozbrajająca :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lampion śliczny. Myszka cudowna ma taki piękny prawdziwie mysi pyszczek że aż napatrzeć się nie mogę. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  6. Il barattolo rivestito è una decorazione molto bella per l'Avvento. Il topolino mi piace ... è troppo, troppo carino! :-)
    Bye, bye Elli

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapalony znicz, w mroku, wygląda genialnie.
    Myszka prezentuje się fantastycznie. Super, że nosek, uszka i ogonek ma w innym "naturalnym" kolorze.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piszesz, że nie możesz się zebrać za zrobienie czegoś większego ale robisz takie śliczne "maleństwa"...

    OdpowiedzUsuń
  9. Lampion stylowy, fajny pomysł! Myszka mega sympatyczna i widzę, że na żołędzie w barwach tęczy się załapała:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna ozdoba na świeczkę, a myszka w misce żołędzi jest po prostu genialna. Pięknie zrobione zdjęcia. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Lampion prześlicznie wykonany , jak i cała reszta , a żołędzie odjazdowe pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  12. ślicznie :), lubię takie śweczniki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Witaj Kasiu lampion bardzo ładny mi się też podoba i myszka też jest świetna :) pozdrawia cieplutko Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj to myszątko jest słodkie :)) i świecznik jest bardzo ładny :) pozdrawiam Viola

    OdpowiedzUsuń
  15. lampion bardzo fajny a mysi nie mam komu zrobić.

    OdpowiedzUsuń
  16. Pomysłowo z tym lampionem , a mysia słodziaczek! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Lampion świetny!! a myszka przydałaby się mojemu kotkowi:)) pozdrawiam Basia

    OdpowiedzUsuń
  18. Kurcze, aż mi się zachciało takiego lampionu. Wieczory coraz dłuższe więc na pewno się sprawdzi. A myszka i piesiu są rewelacyjne. Pozdrawiam Ż.

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ladne :) I lampion i ymszka. Ja zachorowalam na misa drucianego, ale jakos nie moge sie zebrac do kupy, zeby go zrobic. Kilka maskotek na drutach juz mi sie udalo wykonac ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękności ;-)) lampion jest piękny, myszka urocza. Małe prace w Twoim wykonaniu są śliczne i równie piękne jak inne, większe ;-))

    OdpowiedzUsuń
  21. jaki sliczny lampion i cudna mysia !

    OdpowiedzUsuń
  22. wow, lampionik uroczy, a myszka słodka, super:))

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczny lampion, a mysia urocza :-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Lampion jest przeuroczy:) Strzał w dziesiątkę z tym szydełkowym ubrankiem. A w mysię się zakochałam :)))

    OdpowiedzUsuń
  25. lubię szydełkowe lampiony... są romantyczne

    OdpowiedzUsuń
  26. Stuart Malutki! Jak nic, to ON! :) Pozdrawiam Kasiu :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Swiecznik jest Piekny :) Jak i myszka Przesliczna :):) Pozdrawiam Cie Serdecznie :) Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  28. Kasiu, niezwykle urzekające robótki. Lampionik zachwycił mnie szczególnie. Żałuję, że tak nie umiem. Może spróbuję na drutach ?:))) Pozdrawiam Cię.

    OdpowiedzUsuń
  29. Maskotki sa sliczne ale ten lampion mnie zachwycił. Czy możesz zamieścić wzór bo bardzo chciałabym zrobic dla koleżanki taki lampionik:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Myszka wyszła ci prześlicznie!!! Nie mogę wręcz oderwać od niej oczu :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ale cudna ta myszka ,i lampion niczego sobie
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. No naprawdę piękny lampionik, a myszka słodziutka!!! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  33. Myszka prześliczna, urocza i słodka:) Z lampionem to świetny pomysł. Fajnie można by na przykład ozdobić świąteczny stół. Zainspirowałaś mnie:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Myszka słodka , wcale bym się jej nie bała :) Lampionik piękny !

    OdpowiedzUsuń
  35. Łaaaał całkiem Cię rozumiem dlaczego marzyłaś o takim lampionie! Wygląda klimatycznie!

    OdpowiedzUsuń
  36. Wow fantastyczny lampionik :)!!!!Taki już świąteczny!!!!
    Uwielbiam takie robótki !!!!
    A myszka jest strasznie słodka!!! Też myślałam ,że lepiej takie drobiazgi na szydełku robić :) Ale ta wyszła świetnie!!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  37. Mycha odlotowa , no takiej to moze bym sie nie bała hi hi.

    OdpowiedzUsuń
  38. Lampionik super, ale myszka po prostu OBŁĘDNA, idealna!! Bardzo mi się u ciebie podoba, idę pooglądać resztę twoich prac :))

    OdpowiedzUsuń
  39. Lampion jest super:) Mysza rewelacja. Przesłodka Ci wyszła. Pewno, że na drutach też można robić maskotki. Niektóre moje maskotki były robione na drutach, ale chyba jakoż łatwiej mi szydełkiem.

    OdpowiedzUsuń
  40. Rewelacyjny lampion:) elegancki:) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  41. A myszka słodka:) takie mogę mieć w domu:) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Lampion bardzo romantyczny. A ta myszka jest taaaaaaaaaaka słodziutka, że aż do schrupania:)

    OdpowiedzUsuń
  43. Jakie to wszystko urocze! Lampion, myszka, żołędzie:-)

    OdpowiedzUsuń