Obserwatorzy

22.11.2013

234

Ostatnio nie mogę zebrać się w sobie, żeby coś napisać... Nie dość, że nie mam weny twórczej do tworzenia nowych, ciekawych rzeczy, to jeszcze i to... ;-)
Na początek pochwalę się wygranym Candy - piękne prezenty dostałam od Ashki - jestem nimi zachwycona :-) Dziewczyny obdarowały mnie przecudnymi prezentami. Jeszcze raz dziękuję bardzo.
Wspaniałości, prawda...?

Skończyłam niebieskie skarpetki, które pokazywałam w poprzednim poście. Chciałam zrobić cudowne zdjęcie... naprawdę chciałam, ale pogoda spłatała mi psikusa. I mam tylko takie:

Może uda mi się jeszcze zrobić moje wymarzone zdjęcie... kto wie...?

A na koniec skończony komplet - czapka i mitenki. Zakochała się w tym wzorze i byłam pewna, że nie podołam zadaniu, ale się udało :-) Wzór tutaj - klik! I tutaj - klik!
Włóczka - dawno temu kupiona - Babyalpaca Silk Dropsa w kolorze czarnym i czerwonym.
Druty... nie pamiętam...


Jakby się przypatrzeć wzorowi i moim mitenkom, to niestety popełniłam błąd i wzór powinien być  troszeczkę inaczej... ale kto by się przyglądał... prawda...?

 Tym razem to wszystko :-)
Życzę Wam miłego weekendu. Pozdrawiam serdecznie wszystkich zaglądających do mnie.

32 komentarze:

  1. Właśnie szukam czegoś czarno-czerwonego na czapkę... Twoja wersja podoba mi się bardzo... Pozdrawiam, B.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasiu Ty nas kokietujesz. Twój komplecik wyszedł bardzo ładnie, a mitenkom doprawdy nic nie brakuje ☺ Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny komplet i skarpetki. Gratuluje wygranej w candy :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się ten komplet a skarpetki są bardzo fajne pozdrawiam Basia

    OdpowiedzUsuń
  5. Co tam pogoda skarpetki fajnei kompleci niczego sobie:)) bardzo ładny
    pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny komplecik:) O to chodzi aby właścicielka była zadowolona.Też mam problemy ze zdjęciami. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluje Ci wygranego Candy :) Sliczne prezenty dostalas :) Jak i Przesliczny komplecik sobie sprawilas Suuper :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja tam błędu nie widzę tylko widzę świetny komplecik , skarpetki również są super. Gratuluję wygranej. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  9. Przecudne...zakochałam się!!! I mitenki i czapeczka super! I jak zwykle Modelka- extra klasa!
    Fajnie jest dostawać prezenty;) hahahahah

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję wygranej i prezentów:)
    Kasiu, czapka i mitenki rewelacyjne! A kto tam porównuje wzór z Twoimi mitenkami - nie musi być tak jak we wzorze a jest super!!!
    Skarpety świetne i nie narzekaj na zdjęcie!!!:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny komplecik i skarpety fikuśne :)) Piękny prezencik dostałaś :) Pozdrawiam Viola.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny komplet,jakie tam błędy,wzór wzorem a mitenki są Twoje ,jedyne i niepowtarzalne :))Gratuluję fajnej wygranej :))

    OdpowiedzUsuń
  13. No to jak nie ma weny to zapraszam do mnie na candy! "Szczęścia chodzą parami":)Może znowu Ci się poszczęści:) A komplecik wyszedł fajnie, no i skarpeta niezłych wymiarów!!! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. E tam, że inaczej. Cudny komplet!!! I kolory świetne. Pozdrawiam! :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gdybyś nie pisała, nikt by nic nie widział.... a poza tym, i tak nic nie widzę:) Komplet śliczny, skarpety extra, no i prezenty fajne :) miłego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystko piękne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Masz rację Kasiu , kto by się przyglądał ...ja nic nie zauważyłam. Wszystko co nam pokazałaś jest piękne...na koniec życzę Ci zarówno weny jak i tego by się spełniło to czego potrzebujesz Ina

    OdpowiedzUsuń
  18. Przyglądam się tym mitenkom i przyglądam ale za nic nie umiem znaleźć żadnego błędu. Może to była tylko taka podpucha?
    Mitenki i czapka ogromnie mi się podobają. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Czasami trzeba odpocząć by nabrać nowych chęci, realizować nowe pomysły! Skarpetki wyszły ci ślicznie! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo mi się podobają Twoje zdjęcia więc naprawdę nie wiem o co Ci chodzi :-). A na mitenkach i czapce bardzo mi i się podoba motyw listków, jest super. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. Tylko podziwiać. Skarpetki oraz komplecik są piękne. Podoba mi się nie tylko wykonanie ale również kolorystyka. Gratulują :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Cieszymy się ogromnie jeśli sprawiłyśmy Ci choć trochę radości:))) Komplet wyszedł prześliczny:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Komplet rewelacyjny Ci wyszedł. Obejrzałam inne wersje i najbardziej mi się podoba Twoja i taka, w której połączono bordo z błękitem. Zazdroszczę umiejętności robienia skarpetek, są śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  24. Dla mnie mitenki są idealne, niczego niepokojącego nie zauważyłam :) Śliczny komplecik!!!!! Skarpety wyszły Ci również wspaniale :) Ja sobie obiecałam zrobić takie "normalne", ale chyba w tym roku już nie dam rady ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Mnie też się marzą skarpety, ale jakoś schodzi ... Komplecik ładniusi - przemawia do mnie takie połączenie kolorów. A błąd - niewidoczny- kto by się tam nim przejmował;-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie zauważyłam żadnego błędu! Komplet cudowny , naprawdę! I nie wiem co chcesz od swoich zdjęć. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  27. Super prezenty, ale komplecz czerwono-czarny rewelacyjny!!!

    OdpowiedzUsuń
  28. Prezent śliczny! I cudowności wydziergałaś - komplet jest śliczny i z pewnością ciepły!
    Pozdrawiam,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  29. Jesteś, jak zwykle, dla siebie surowym sędzią, ale zupełnie niepotrzebnie, Kasiu. Żadnych błędów tu nie ma, a tylko piękne robótki. Wszystko śliczne :))))

    OdpowiedzUsuń
  30. Gratuluję prezentów! Skarpety świetne, u mnie pogoda też psikusy robi .... Komplet jest piękny ;-)) i wzór i kolor świetny ;-))

    OdpowiedzUsuń
  31. Hurtem pochwalę absolutnie wszystko a najbardziej skarpety do których mi nie po drodze:)
    Gratuluję wygranej Kasiu:)
    pozdrawiam, Marlena

    OdpowiedzUsuń
  32. Komplet śliczny, szczególnie motyw listka. pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń