Obserwatorzy

24.07.2015

320

Lubię kolekcjonować nowe wrażenia... pewnie dlatego zapisałam się na KAL zorganizowany przez Hanię - klik! Wydaje mi się, że od samego początku wiedziałam, że nie zdążę ją wydziergać :-)
Ale za to mam piękną chustę w cudownym kolorze :-)
Zresztą same zobaczcie:
Uwaga - będzie dużo zdjęć :-)
Wzór - Ajourette by Hanna Maciejewska - klik!
Włóczka - niecałe 2 motki Sonaty jeszcze z Aniluxu.
Druty - 4,00.






A na koniec chwalę się :-)
Dostałam cudowne prezenty od naszej kochanej Ludwiki - klik!
I to zupełnie bez powodu! Jestem zachwycona i szczęśliwa :-) Jeszcze raz dziękuję Ci Kochana :-)
Oto cudowny naszyjnik:

 I prawie wszystkie prezenty (słodycze zniknęły stanowczo za szybko....)
Jestem szczęściarą prawda...?

Dużo zdjęć... ale na koniec muszę Wam pokazać moje ostatnio ulubione zdjęcie Soni:
Życzę Wam dobrego, słonecznego i spokojnego weekendu :-)
Pozdrawiam wszystkich zaglądających do mnie.

41 komentarzy:

  1. Kasiu, śliczna ta chusta! A jak szeroka (czy długa?), można się owinąć kilka razy:)
    Miłego weekendu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa chusta a Sonaty już nie mam :) Gratuluję prezentów:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna chusta:) Wspaniały prezent dostałaś:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne wykonanie! Ślicznie w niej wyglądasz:) a Twoja towarzyszka jest bardzo urocza:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna chusta w cudownym kolorze :) I prezenty od Ludwiki prześliczne i dopracowane w każdym calu. Sonia w kępie dzikiej marchwi wyglada uroczo :)))))))
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna chusta, a jaką masz świetną pomocnicę ;)
    Prezenciki urocze.
    Miłego dnia Kasiu:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kasiu piękne chusta i pięknie Ci w niej:)
    ja właśnie teraz popełniam moją pierwszą, a dziergam już ponad 30 lat :(
    prezent piękny!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna chusta- wspaniały kolor. Cudownie pasuje do Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dlaczego ja nie umiem robić tak pieknych ażurów.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna chusta- i wzór i kolor bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Chusta prześliczna, w cudnym kolorze :) Sonia, jak widać, lubi pozować do zdjęć, a na ostatnim wygląda bosko!
    Prezent od Ludwiki i mnie przypadł do gustu :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Chusta przepiękna - jak zwykle. A Sonia słodka :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Chusta świetna i w super kolorze :) Letnia, idealna. Fajnie wyglądasz, ładnie Ci w niej.
    A co do wisiorka, jest piękny. Dostałam niemalże identyczny, w takich samych kolorach od mojej koleżanki Beaty z http://ubeaty.blogspot.com/. Fajny zbieg okoloczności :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nieważne ile się dzierga, ważny efekt, a ten jest rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna chusta, piękna sesja, piękne prezenty:-) Uściski:-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Chusta jak malinka, apetyczny ma kolor i ażurek fajny, pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale pieknie Tobie w tym kolorze! I prezenty piękne ajeszcze piekniejsze , że takie bez okazji :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowna chusta i kolor też bardzo mi się podoba ;-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Prześliczna chusta!
    Kolorek bardzo ładny. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawa chusta w bardzo twarzowym kolorze. Masz kolejny ciekawy dodatek do swojej garderoby.
    Prezenty są piękne i zawsze cieszą - szczęściara z Ciebie.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  21. masz i cierpliwość i wielki talent Kasiu do swoich chust - jest to pewnego rodzaju twój znak rozpoznawczy - ta chusta mi się spodobałą ze wzgęldu na jej wspaniały wzorek no i kolor również - ślicznego masz spaniela - nie wiem czy ta rasa się tak nazywa - buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapomniałąm dodać ze bardzo mnie zafascynowały te koralikowe cuda :):):)

      Usuń
  22. Wreszcie Sonieczkę pokazałaś:) Mało jej ostatnio było. A chusta piękna i w cudnym kolorze. Prezent rewelacja:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piekna chusta, a kolor cudowny, prosze o wiecej zdjec SONI, jest taka usmiechnieta,pozdrawiaja perelka i groszek oraz ania

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudowny prezent! Chusta bajeczna! A Sonia- brak słów- piękna jest!
    Kasiu...Ty to jesteś dziewczyna REWELACJA!

    OdpowiedzUsuń
  25. Kasiu piękna chusta w ślicznym kolorze,nawet z Sonaty cudo można zrobić,bardzo Ci pasuje, ślicznie wyglądasz :)
    Prezenty zawsze cieszą, ten jest cudny.
    Z Soni prawdziwa modelka.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękna chusta, bardzo twarzowa. Sonia świetnie pozuje! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękna chusta a takie zdjęcia mogę oglądać w każdej ilości :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Prześliczna chusta!!! Super kolorek!!! Piękne prezenty!!! Sonia wspaniale pozuje do zdjęć:))
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo podoba mi się chusta, którą wydziergałaś - zarówno kolor jak i wzór. Pozdrawiam słonecznie!

    OdpowiedzUsuń
  30. Cudna chusta a zdjęcia super!! Jak są dobre, to każda ilość to wciaż mało ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Kasiu, chusta jest przepiękna! Nawet nie spodziewałam się takiego oblicza Sonaty. Cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  32. Śliczna chusta, ładny kolor. I Ty pięknie w niej wyglądasz. Rozmiar idealny. A zdjęcie na torach z chustą i pieskiem - ekstra :)))
    Pozdrowionka, Marta

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękna sesja, modelka i model no i oczywiście chusta:))

    OdpowiedzUsuń
  34. Uroczo Ci Kasiu w tej chuście , super , a asystent świetny pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  35. Cudna długaśna chusta w przepięknym wzorku - super w niej wyglądasz :)))
    Sunia urocza modelka idealna do fotek zawszę piękna - ta to umie się ustawić :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  36. Śliczna chusta, a ten naszyjnik...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń