Obserwatorzy

18.07.2015

319

Pierwszy raz w życiu zostałam obdarzona tak wielkim zaufaniem... 
Sama się sobie dziwię, że nie miałam żadnych wątpliwości, czy podołam :-)

Udało się :-) Wydziergałam swój pierwszy w życiu test :-)
Zaufaniem obdarzyła mnie Dagmara - Yellow Mleczyk - klik!
Dziękuję Ci kochana z całego serca :-)

Wzór - Double bubble shawl - klik!
Włóczka - Alpaca Dropsa - zużyłam niecałe 4 motki.
Druty -4,00.

Zdjęcia robione z olbrzymim poświęceniem - po przeprawie przez pole w upatrzone miejsce wyprać musiałam i spodnie i moje ukochane tenisówki...
Na dodatek, jak pomyślałam, że żadne zdjęcie mi się nie spodoba... na szczęście kilka wybrałam :-)



Nareszcie po tak długiej przerwie coś udało mi się skończyć :-) Potrzebowałam takiej mobilizacji :-)


Życzę Wam pogodnego i wspaniałego weekendu.

61 komentarzy:

  1. Wyglądasz Kasiu jak radosny motylek na łące. Piękna ta chusta i zdjęcia zrobiłaś wspaniałe, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna chusta w pięknych okolicznościach. Warto było wleźć w te zielska :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekna chusta! chcialabym tez umiec takie delikatne azury dziergac!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny efekt dziergania, ale i prezentacja go śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kasiu chusta wyszła przecudna. Sesja wśród gryki piękna , nie szkoda spodni i tenisówek dla takich zdjęć. Miłej niedzieli !!

    OdpowiedzUsuń
  6. Chusta wygląda pięknie, wspaniale wyszła. A zdjęcia z sesji na łące wyglądają nieziemsko i cudnie, myślę, że dla takich zdjęć spodnie i tenisówki mogły się troszkę poświęcić bo wyszło ekstra :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Spacerek się opłacił bo widoki świetne:) Chusta bardzo mi się podoba już u Dagmary ją widziałam:) I lubię takie duże chusty bo można się nimi zawinąć:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie Dagmara wymyśliła tą "Balonówkę" a Tobie piękna się wydziergała :)
    No i zdjęcia dopełniają całości.
    Super.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  9. Chustę zrobiłaś śliczną ale Ty na tych zdjęciach wyglądasz fantastycznie !!!!!
    Pozdrawiam mila

    OdpowiedzUsuń
  10. Kasiu cudna chusta i piękne zdjęcia !!
    wstyd się przyznać ale choć dziergam od dawna wzięłam sie za moją pierwszą chustę i jestem bardzo ciekawa jak mi wyjdzie:)
    pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny projekt, piękne wykonanie i piekna sesja Kasiu. Pozdrawiam gorąco:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna chusta. Wzor śliczny i Ty piękna w tych roślinach. Egzamin zdany. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudownie wyszly: zdjecia I mane wry z oczkami. Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo elegancka chusta a zdjęcia w kwieciu urokliwe :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. istne cudo Kasiu - ten koronkowy wzór - całą chusta jest tak piękna że dech zapiera - ślicznie wyglądasz - buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniała chusta!!! A ta sesja na tle burzowego nieba niesamowita:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Chusta prześliczna a zdjęcia zapieraja dech! Przepiękne!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Warto było się tak pomęczyć:) Piękne zdjęcia i chusta bajeczna, nie miałabym żadnych wątpliwości, że nie podołasz zadaniu, gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  19. Tak wprawna dziewiarka miała wątpliwości....hmm
    A chusta niezwykłej urody!

    OdpowiedzUsuń
  20. Coś ? Kochana, przerwę w dzierganiu zakończyłaś z przytupem :) Piękna chusta.
    Poświęcenie było warte, bo zdjęcia są śliczne :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Dla mnie to nie jest dziwne,że za taką pracę się zabrałaś ;-)
    Piękny efekt!

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne zdjęcia i piękna chusta!

    OdpowiedzUsuń
  23. śliczna chsuta i wspaniale ją pokazałaś

    OdpowiedzUsuń
  24. Kasia, Ty miałaś wątpliwości? ja nie miałam :)
    piękna chusta Ci wyszła, zdjęcia wspaniałe, a to niebo to już wisienka na torcie - cudo!
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za test!!!

    OdpowiedzUsuń
  25. Zdjęcia warte były poświęcenia- rewelacyjnie wyglądasz na gryczanym polu :) Piękna chusta, świetnie wygląda wydziergana w tym kolorze.

    OdpowiedzUsuń
  26. Pięknie! Zarówno chusta, jak i sceneria zrobienia zdjęcia robi wrażenie!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne i radosne zdjęcia, a chusta to prawdziwe dzieło sztuki. Jest przepiękna!!! Podziwiam mistrzowskie wykonanie.Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękna chusta!! Robi wrażenie:) szczególnie w polu gryki:)
    Pozdrawiam ciepluteńko:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękna chusta pięknie wydziergana .
    pozdrawiam wakacyjnie

    OdpowiedzUsuń
  30. Cudowna chusta,podołałaś wyzwaniu.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja tam nie miałabym najmniejszych wątpliwości, że podołasz, a w gryce jak śnieg białej wyglądasz wprost czarująco, aż chciało by się zapytać, jak ty to robisz. Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  32. Pięknie wyszła. Mija właśnie się blokuje :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękna chusta! Wspaniale wyglądasz na tych zdjęciach plenerowych! Zachmurzone niebo, biała gryka, ambona i Ty w chuście- świetne! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  34. Śliczna chusta i zdjęcia szałowe :-) prawdziwa sesja :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  35. Piękna chusta! Wspaniale wyglądasz na tych zdjęciach plenerowych! Zachmurzone niebo, biała gryka, ambona i Ty w chuście- świetne! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  36. Wspaniała , i piękny wzór , wyglądasz jak rusałka , pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  37. Cudowna chusta!!!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  38. Jaka piekna... brak mi slow...

    OdpowiedzUsuń
  39. Chusta rewelacyjna a ile poświęceń, ach wyszłaś cudnie na tych foteczkach :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  40. cudenko...bardzo mi sie podoba,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  41. Piękna chusta, piękna sceneria i piękna kobieta :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  42. piękna chusta, bardzo fajny wzór! i świetne zdjęcia, zwłaszcza te pod chmurami, warto było przeprawić się przez to pole! :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  43. Chusta i sesja nie ma co pierwsza klasa uwielbiam chusty wszelkiego rodzaju

    OdpowiedzUsuń
  44. Nie no sesja wspaniał, nie wiem ale obie modelki sa rewelacyjne i miejsce bajeczne,pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  45. Piękna chusta! Zdolna jesteś Kasiu!

    OdpowiedzUsuń
  46. Wow! Ależ piękna, wieczorowa wersja tej chusty! Wygląda rewelacyjnie :)
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Zdjęcia przecudne!, chusta oczywiście też. Mnie się zawsze druty kojarzyły z szalem na zimę bo to bym jeszcze potrafiła wydziergać:) a tutaj tak lekko i zwiewnie, pięknie...

    OdpowiedzUsuń
  48. Piekna chusta, a Twoje krajobrazy i zdjecia bardzo sa fajne, naprawde ktos jest dobrym fotografem, podoba mi sie miejsce jakie wybralas na zdjecia,pozdrawiam ania ,perelka i groszek

    OdpowiedzUsuń
  49. Kasiu przecudna taka mi się marzy :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Piękna i cudny kolorek :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  51. Piękna chusta i cudowna sesja foto:))
    Pozdrowienia!:)

    OdpowiedzUsuń
  52. Dla tak cudnych zdjęć warto było się poświęcić ;) Chusta wygląda prześlicznie!

    OdpowiedzUsuń
  53. Pięknie wyszła Ci ta chusta! A sesja zdjęciowa rewelacyjna!

    OdpowiedzUsuń
  54. Piękna chusta , ogólnie piękne rzeczy tworzysz i się zastanawiam dlaczego dopiero teraz do Ciebie trafiam
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  55. Jaka piękna chusta i jak Ty ślicznie wyglądasz wśród tych kwiatów!!!! Ja też teraz dziergam chusty, tak mnie naszło na nie :)
    Pozdrawiam serdecznie,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  56. Chusta jest absolutnie cudna! Wzór misterny, przyciąga oko. Zdjęcia są "ach" i "och" - warto było się przedzierać :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń