Obserwatorzy

9.09.2015

323

Ja to mam szczęście :-)
Nigdy o sobie tak nie myślałam, że jestem szczęściarą :-) ale teraz mam tego dowody :-)
Nela-Guga obdarowała mnie cudownymi prezentami, jakie wygrałam w jej rozdawajce - klik!
Nie mogę się nacieszyć :-) Dziękuję Ci Ewuniu jeszcze raz.
Wspaniała torba, przepiękne bransoletki, cudne woreczki i śliczny igielnik... że nie wspomnę o słodkościach, które szybko zniknęły... ;-)

Śliczności, prawda...?
A to moja jedyna praca ręczna, jaką się ostatnio zajmuję:
Układanie drewna na zimę :-) Bo mam nadzieję, że przed zimą przeprowadzę się do mojego nowego domu... trzymajcie kciuki :-)

I specjalnie dla Was kwiatek z mojego "ogródka".
Życzę Wam wspaniałego tygodnia i cudownego weekendu :-)

42 komentarze:

  1. No jakie fajne prezenty, super :)
    Prace ręczne są różne do wykonania, często te, które po prostu trzeba zrobić, choć o wiele przyjemniejsze są te drugie ;)
    Trzymam kciuki za szybkie zamieszkanie :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasiu- z całego serca gratuluję wygranej, a drewno układasz bardzo fachowo:-) Kciuki zaciśnięte. Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wygranej !
    Na sam widok ułożonego drewna robi się przyjemnie ciepło, czuje zapach kominka, no masz dobrze, aż zazdroszczę i trzymam kciuki za spełnienie marzeń :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję takich wspaniałości:) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kasiu,rozumiem doskonale, że układanie drewna to też przyjemność. Cieszę się z Tobą na nowe lokum.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje wygranej :) Kiedyś tez się tak bawiłam w układanie drewna. Jeszcze trzeba było porąbać :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ masz szczęście w rozdawajkach! :)
    Poukładałabym sobie drewno ale niestety przyszło mi mieszkać w mieszkaniu. Może kiedyś się uda ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna rozdawajka-zazdroszczę pozytywnie.Drewienka cudnie poukładałaś.Zdolna dziewczyna.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu a Ty u Lacrimy też wylosowałaś rozdawajkę i się nie chwalisz.Pozdrawiam.

      Usuń
    2. Jestem szczęściarą... :-)
      Prezentami od Lacrimy też się pochwalę :-)
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  9. Kasia drewno zbiera-ciężka zima będzie ;)Ale trzymam kciuki i życzę żeby się przeprowadzka udała:)))Gratuluję wygranej:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Od Ewy zawsze dostaje się piękne rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne prezenty dostałaś:)- drewno pięknie poukładane , w zimie cieplutko w domu będzie:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje! Śliczne prezenciki wygrałaś!
    A już myślałam, że drewno rąbiesz :) będzie czym palić zimą ☺

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniałości wygrałaś, faktycznie szczęściara z Ciebie:-) A skoro tak, to nowy dom przed zimą jest pewniakiem:-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale fajne prezenty Kasiu. Szczęściara z Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję wygranej:) fajowskie są takie miłe niespodzianki:)) Drewniana praca jest bardzo przyjemna, ja mam to na ciedzień;) hihi:))) A kwiatuszek, o nazwie gazania jest śliczny:)
    Pięknie, że przeprowadzasz się do nowego domku!! Ciesze się razem z Tobą:) ..a słyszałam, że szczęście przynosi wprowadzenie się wraz ze zwierzątkiem jakimś, a najlepiej dwoma:))) bo wiesz, jak coś to ja mam dwa śliczne koteczki, które szukają dobrego Serduszka:)
    Wczoraj ktoś mi je do ogródka podrzucił jakoś tak "tradycyjnie" gdy nadchodzi wrzesień ludzie to robią...nawet neiwiem czy mianem ludzi można takich nazwać...ehh... Nockę przetrwały bez uszczerbku, są radosne i pełne życia:) U mnie na blogu zamieściłam wpis na ten temat, to zapraszam:) ..a z jakiej części Polski jesteś?
    Pozdrawiam cieplutko:)
    .juz widzę, jak te maleństwa skaczą po tym układanym przez Ciebie drewnie:) hihi:)))
    Buziaki!!:)***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu, jeśli byś mocno zapragnęła to możemy umówić się w połowie drogi dajmy na to w niedzielę:) Faktycznie, odległość znaczna, ale dla chcącego... ;) Byłoby super!! Daj znać czy się decydujesz, jeśli tak to usuwam wszystkie ogłoszenia:)

      Usuń
  16. Gratuluję cudnej wygranej i pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję Ci Kasiu pięknej wygranej i życzę spełnienia marzenia zamieszkania w nowym domu przed zimą. Sądząc po stosie ułożonych drewienek, zapał masz ogromny, więc musi się udać. Zaraz po przeprowadzce pilnujcie dobrze pieska, bo w nowym miejscu łatwo może się zgubić. Trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję wygranej! Śliczne prezenciki. Trzymam kciuki za szybką przeprowadzkę do nowego domu:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję wygranej :)) Niestety prace ręczne nie zawsze należą do przyjemnych, ale z taką perspektywą jak przeprowadzka fajniej się pracuje :) Trzymam mocno kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękna wygrana gratuluję :) O to już zima nie straszna ok domu nie musisz pokazywać ale ogród dawaj co tak tylko jednym kwiatuszkiem nas gościsz ;) Kasiu wprowadzaj się szybciutko :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję Kasiu wygranej , wszystkie rzeczy piękne i bardzo praktyczne. Mam nadzieję , że niedługo przeprowadzisz się do nowego domu !!! Praca z drewnem skąd ja to znam ????? takie swojskie zdjęcie. Buziaki !!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepiękna wygrana do Ciebie trafiła:) Tego drewna to już dużo naukładałaś. A ja myślałam, że już jesteś na stałe na nowych włościach. Ale skoro nie to życzę byście się jak najszybciej przeprowadzili:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo się cieszę, że jesteś zadowolona :)
    Trzymam kciuki za jak najszybszą przeprowadzę na swoje!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluję! Rzeczywiście szczęściara z Ciebie ;) Skoro tak szczęście Ci sprzyja to na pewno niedługo przeprowadzicie się do nowego domku ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne prezenciki! Tak się cudownie cieszysz. Kasiu,że chciałabym,abyś ucieszyła się tym nad czym ja pracuję dla Ciebie. Zobaczymy. Drewna masz sporo. Oczywiście trzymam kciuki,żebyś się przed zimą wprowadziła do nowego domu! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  26. Nic tak nie poprawia humoru jak wygrane w candy:))
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratuluję Kasiu :-) Ściskam kciuki za udaną przeprowadzkę... Ja też ostatnio pomagałam przy układaniu drewna. Teraz mamy radochę z palenia w naszej kozuni :-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Całkiem interesująca twoja praca ręczna, w dodatku taka przyszłościowa! Zazdroszczę szczęścia! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Prezenty piękne. Ale tej ręcznej ciężkiej roboty to troszkę zazdroszczę (wiem to nie jest dobre uczucie). Mieszkam w "wielkiej płycie"-krakowski bloczysku i stąd te zazdrości.Pozdrowionka ślę:))

    OdpowiedzUsuń
  30. O rany, ale skarby dostałaś :) Gratulacje:)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Gratuluję pięknej wygranej :))

    OdpowiedzUsuń
  32. Gratuluję, gratuluję a jeszcze bardziej zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Gratuluję. Wspaniała wygrana. Zazdroszczę. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  34. super kolor i fason sweterka. Ładnie wyglądasz.pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń