Obserwatorzy

24.09.2015

324

I znowu się chwalę... :-)
Ostatnio otrzymałam kolejny prezent - wygraną przepiękną serwetę od Lacrimy - klik!
Lacrima to znana wszystkim mistrzyni serwet dzierganych na drutach - podziwiam ją od dawna. A teraz mam swoją, przepiękną, cudowną :-) Moją jedyną :-)
Zresztą zobaczcie same:


Zachwycająca, prawda...?

Dziękuję Ci Kochana za cudowny prezent :-) Nawet sobie nie wyobrażasz, ile radości mi sprawiłaś :-) Ściskam Cię bardzo mocno - trzymaj się.

Nie mam się czym pochwalić własnoręcznie zrobionym, więc chwalę się pracą mojej córci :-) Na nasze gminne święto zrobiła cudny wianek z wrzosów.

 No i moja wspaniała i zdolna córcia z naszą Sonią :-)
Pozdrawiam wszystkich zaglądających do mnie serdecznie :-) Dziękuję, że jesteście :-)

42 komentarze:

  1. Przecudna serweta, przecudny wianek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna serweta :-) Szczęściaro :-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowną serwetę dostałaś :)
    A i wianek śliczny... Dawno takiego nie widziałam ;)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się, że serwetka trafiła właśnie do Ciebie. :-) Sama też miałam na nią ochotę, ale cóż... będę miała większą motywację, żeby samej zabrać się za druty, choć nie wiem, czy dorównam talentowi Lacrimy. Serwetka jest przepiękna. Gratuluję!
    Ostatnio tak rzadko chodzę do lasu, że zupełnie zapomniałam, że to już czas na wrzosy... ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Serweta jest przepiękna, a wianek uroczy... pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne widoki z cudowną serwetą wiankiem, córcią i pupilem. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz zdolną córeczkę a wianek zrobiła prześliczny !!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny wianuszek i cudna serweta:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna! Jestem fanką chust na drutach, są dużo delikatniejsze niż te szydełkowe.

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczna serweta Lacrimy, zresztą jak jej wszystkie.
    Ale i wianek jest cudny. Właśnie zastanawiam się czy potrafiłabym jeszcze upleść wianek... chyba zapomniałam jak to się robi :)

    OdpowiedzUsuń
  11. piękny kolor!
    cudna serweta ;))
    pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  12. Piekny wianek,lubie wrzos.Serweta sliczna.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowna! :)) Zazdroszczę prezentu! I wianek przepiękny, szkoda, że w pobliżu nie mam wrzosów.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Super prezent:) Na ostatniej fotce dwie urocze rusałki:)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Wianek cudowny, bardzo lubię wrzosy, a córcia tylko dodaje im blasku:) Zagraj w Totka, jeśli masz takie szczęścia Kasiu:) Piękna serweta, pozdrawiam, Kryska:)

    OdpowiedzUsuń
  16. No jakże miałoby nas tu u Ciebie nie byc, skoro takie cudności pokazujesz:-) Serweta cudna, wianek wspaniały. Utalentowana ta Twoja córcia. A lecrima rzeczywiście jest Królową serwetek:-) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję wygranej ta serwera jest cudowna:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowna serweta!!! Wspaniały wianek!!!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  19. Też brałam udział w Lacrimowym candy:)) Gratuluję wygranej - Jej serwetki są bardzo piękne!
    Śliczny wianuszek z wrzosów na ślicznej modelce.
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  20. Wspaniały wianek! Gratuluję zdolnej córci:)
    Wygrana urocza.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Szczęściara:))Gratulacje:))A wianek cudny:))

    OdpowiedzUsuń
  22. Serweta przepiękna!
    Od lat obiecuję sobie spróbować takową zrobić, ale na obietnicach się kończy ;))

    OdpowiedzUsuń
  23. Kasiu serweta jest rewelacyjna - piękny prezent !!!
    Zdolną masz córcię,śliczny wianek uplotła,nie wiem czy ja bym tak potrafiła :-))

    OdpowiedzUsuń
  24. serweta śliczna a wianek cudny!

    OdpowiedzUsuń
  25. Przepiękna serweta, zawsze gdy widzę takie cudo zaskakuje mnie fakt, że coś takiego można zrobić na drutach ;). Gratuluję tak wspaniałego prezentu.
    A wrzosowy wianek śliczny. Faktycznie, zdolną masz pociechę :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  26. Jaka matka taka córka! Pozazdrościć! Wianek wspaniały! Buzioole!

    OdpowiedzUsuń
  27. Przepiękny prezent. Wrzosowy wianek i córcia to cudny komplet. Pozdrawiam gorąco .

    OdpowiedzUsuń
  28. Serweta piękna, ładny wzór. Podziwiam zdolności córki- wianek z wrzosów jest śliczny! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Cuda-wianki! powiedzenie pasuje jak ulał. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczna serweta! Ekstra pomysł na wianek z wrzosu!

    OdpowiedzUsuń
  31. Przecudna serwetka, prześliczny wianek, cudowna córa i przesympatyczna kudłata Sonia:)))))))))
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękna ta serwetka, a wianek też zachwyca. Lubię takie ozdoby typowo z darów natury

    OdpowiedzUsuń
  33. Przepiękna serweta! Szczęściara z Ciebie naprawdę:) Córcia złapała chyba bakcyla do robótek...śliczny wianek! Cudnie wyglądają obie modelki!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Sliczny prezent dostalas , podziwiam serwetki robione na drutach ,ale.sama.raczej nie sprobuje , druty to dla mnie czarna magia,,

    OdpowiedzUsuń
  35. Śliczna serweta. Kolorystycznie idealnie pasuje do wianka :))
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  36. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  37. Przepiękna serweta, a wianek ma taki swój specjalny urok... bardzo piękne !

    OdpowiedzUsuń
  38. Serweta i wianek mają wielki urok, jest co podziwiać:))

    OdpowiedzUsuń
  39. Piękny prezent dostałaś, kolor idealny. Świetny wianek, podziwiam dzieło zdolnej córki. Bardzo mi się podoba zdjęcie córki w wianku z pieskiem :-).

    OdpowiedzUsuń
  40. Serwetka na drutach jest rewelacyjna ,a jaki piękny wrzosowy kolor :)
    Niestety też nie umiem robić serwetek na drutach ,więc tym bardziej podziwiam je u innych :)

    OdpowiedzUsuń