Obserwatorzy

2.05.2016

353

Często... za często rzucały się na mnie 2 moteczki cudnej Sonaty Aniluxu :-)
Był to prezent od mojego syna, więc same rozumiecie, że nie mogło być to cokolwiek.
A najgorsze, że były to tylko 2 moteczki - czyli mniej niż 600 metrów.
Postawiłam na prostotę - same prawe oczka i falbanka :-) Z falbanki musiałam zrezygnować, bo zabrakło mi niteczki... Jest za to coś takiego:

Podoba mi się :-)

Ostatni żonkil znaleziony kwitnący - większość już dawno przekwitła...
A co Wy o niej sądzicie...?
Pozdrawiam Was majówkowo i słonecznie :-)

65 komentarzy:

  1. Chusta jest piękna,
    Ja nigdy nie wiem ile kupić wełenki, mam za mało praktyki w dzierganiu ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Po prostu prześliczna!!!!! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mistrzostwo świata w chustach! ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. W niebieskim też Ci do twarzy. Synek chyba o tym dobrze wiedział :) Zrobiłaś sobie świetną chustę/szalik. W prostocie siła.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna a francuz taki równiutki mi nigdy się taki nie uda !
    Pozdrawiam mila

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo udana chusta, kolorek letniego nieba...

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładnie Ci w niebieskim:) Świetna robota, w prostocie siła, a to "coś" zamiast falbanki bardzo mi się podoba. Równie mocno wzdycham do tej białej tawułki...

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna chusta, Kasiu. Cudnie w niej wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak na dwa motki, to całkiem duża chusta wyszła. I w dodatku prześliczna!
    Mi też podoba się te zakończenie - dzięki temu chusta jest delikatna.
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna!!! a to 'coś' rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny wybór, Kasiu :) Piękna chusta, super zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  12. widzę już kolejną chustę o tak nietypowym kształcie i mam pytanie - czy wygodnie się ją nosi? bo wygląda fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Baaardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  14. Prostota jest idealna:) Piękny kolor:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo się mi podoba ten ażurowy coś:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kasiu! Piękne zdjęcia, a chusta wyjątkowa! Ukłony:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Niezwykła chusta.Przepiękna w swej prostocie!
    Zdjęcia....marzenie!

    OdpowiedzUsuń
  18. Chusta jest cudowna. Kolor piękny.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Chusta jest cudowna. Kolor piękny.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Chusta jest prześliczna,bardzo Ci pasuje ten błękit Kasiu. Wykończenie chusty, chyba szydełkowe, fantastycznie wygląda. Gdyby synuś kupił więcej włóczki i zrobiłabyś falbankę,to nie byłoby tak ładnie, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Chusta jest piękna i do tego cudownie sfotografowana. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Sądzę, że to wspaniałe wykorzystanie prezentu :) Piękna w swej prostocie.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Pięknie u Ciebie. Zapraszam tez do mnie. Dorota z http://sielskachata.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie mogłaś lepiej wykorzystać tej włóczki, chusta jest cudowna :) do tego w Twoim kolorze ;)
    Serdecznie Kasiu pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  25. W prostocie siła! Piękna ta chusta! No i kolor topowy tego lata :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Podziwiam za improwizację! Załamałabym ręce i czekała na nową wełnę :) A Tobie wyszło cudnie!

    OdpowiedzUsuń
  27. Podziwiam za improwizację! Załamałabym ręce i czekała na nową wełnę :) A Tobie wyszło cudnie!

    OdpowiedzUsuń
  28. Bez falbanki też jest cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Jaka fajna i duża, śliczny kolor!!! chyba to "coś takiego" fajniejsze niż falbanka...:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Grzechem byłoby nie wykorzystać tej włóczki :)
    Szal przepiękny mimo braku falbanki.
    Pięknie się w nim prezentujesz bo przecież ładnej kobiecie we wszystkim ładnie:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. Super wykorzystalas włóczkę :-) A zakończenie bardzo ładnie komponuje sie z francuzem. Dobra robota Kasiu.

    OdpowiedzUsuń
  32. Fajnie wygląda z asymetrycznym wykończeniem !! Pozdrawiam ciepło !!!

    OdpowiedzUsuń
  33. Idealna!!! :) A te brateczki, matko przypomniało mi się dzieciństwo, bo zbieralam takie na okolicznych polach... ehhh :) Pozdrawiam upojona zapachami świergotem ptaków, lasem :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Kasiu chusta wyszła idealnie! Prawdziwe cacuszko! :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Rewelacyjna :-) jak zwykle piękne zdjęcia :-)

    OdpowiedzUsuń
  36. Śliczny kolorek twój syn wybrał, a Ty idealnie do niego wzór dobrałaś. Jak dobrze że na majówkę pogoda dopisała. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetny pomysł, ładne wykonanie i bardzo twarzowy kolor. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  38. Kolor tej chusty jest przecudny, sama chusta również. Od dawna szukam idealnego błękitu i na nic trafić nie mogę.

    OdpowiedzUsuń
  39. Śliczna lazurowa chusta...Kasiu nie ustajesz w robótkach...podziwiam:)

    OdpowiedzUsuń
  40. O! Mój ulubiony kolor, piękną rzecz zrobiłaś! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo ładna chusta.
    A motki Aniluxu coraz ciężej dostać. Fabryka zamknięta, więc nowych partii nie przybywa. Sama mam kilka motków i muszę rozsądnie zastanowić się, co z nich zrobić, bo sama takiej wełenki nie stworzę :))
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  42. Kolorek przepiękny, idealna na tą porę roku, czuć w niej majowe niebo:) Pozdrawiam serdecznie i życzę samych twórczych pomysłów <3

    OdpowiedzUsuń
  43. Prześliczna chusta!!! Wspaniały kolorek!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  44. Piękno tkwi w prostocie:) Jest cudna:)

    OdpowiedzUsuń
  45. Piękna chusta. Lubie niebieski a jeszcze piękniej wygląda na Twoich ramionach i wśród kwiatów.

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  46. Chusta "Niebo na ramionach". Piękne niebo.

    OdpowiedzUsuń
  47. Jaka fajna chusta! Niby zwykła, ale bardzo oryginalnie wykończona :) Świetna ;)

    OdpowiedzUsuń
  48. Prezentuje się ślicznie! Piękne fotki :)

    OdpowiedzUsuń
  49. śliczna chusta, bardzo efektowna w swej prostocie, falbanki niepotrzebne;))

    OdpowiedzUsuń
  50. Piękny kolor! I wzór bardzo ciekawy - niby trójkąt, ale taki inny. Bardzo, bardzo mi się podoba!!!

    OdpowiedzUsuń
  51. Prostota i piękno! Klasyczny wzór i śliczna dekoracyjna koronka, i jeszcze ten kolor! Śliczne. Zdjęcia wiosenne również piękne. Wyobraź sobie,że moja tawuła na biało kwitnąca jest podobnej wielkości jak Twoja. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  52. prostota ma jednak swój urok:) dla mnie bez falbanek jest lepiej:)

    OdpowiedzUsuń
  53. Kolor nie mój. Ale ten prosty wzór pięknie się prezentuje. Lubię ostatnio takie rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  54. Piękny, piękna, pięknie!!! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Prosty ale ma w sobie urok.Kolor jest piekny i jego wykonanie.Z falbanka jet super.
    Piekne wiosenne fotki Kasiu ;-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  56. Ależ cudny szal! Piękny kolor.

    OdpowiedzUsuń
  57. Cudna chusta w pięknym kolorze :-)

    OdpowiedzUsuń
  58. powtórzę za innymi i kolor i wzór cudny.też mam chęć na takiego cudnego twora ;))
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  59. Piękna, i to chyba właśnie dzięki tej prostocie :)

    OdpowiedzUsuń