Obserwatorzy

19.02.2017

379

Ostatnio zakochałam się w szarościach...
Kolejny szary sweterek. Projekt Suvi jest doskonały ( - klik!) i jak go tylko zobaczyłam - wiedziałam, że prędzej, czy później zrobię sobie taki sweterek :-)
A gdy zobaczyłam wersję Stephanie... - klik! zakochałam się :-)
Włóczka - ostatnio moja ukochana - Merino Gold od Madame Tricote.
Zużyłam niecałe 4 motki.
Druty - 4,5.








Pozmieniałam niewiele - ściągacze. Nie lubię w nich oczek przekręconych :-)

Dziękuję wszystkim, którzy odwiedzają mój blog mimo mojej znikomej obecności... Mam nadzieję, że już niedługo będzie lepiej. Trzymajcie za mnie kciuki.

49 komentarzy:

  1. Szaraczki i pasiaczki to moje ulubione :-) Pięknie wyszedł!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny sweterek. Bardzo jestem ciekawa jak ta włóczka zachowuje się w noszeniu. Obecnie u mnie na drutach ta sama co u Ciebie a i kolor ten sam. Tylko rozpinany.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny, czerń podkreśla jego urok:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda na bardzo milusi :), fajne połączenie kolorków :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądasz w nim rewelacyjnie, a wykonanie jak zawsze profesjonalne ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kasiu, cudnie. Pasuje do scenerii i Twoich włosów ☺

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny, prosty sweterek, a urok prostoty zawsze wygrywa. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię oglądać zrobione przez Ciebie sweterki - mają świetne kształty i pięknie je wykańczasz :) Ten - bardzo mi się podoba! Ciekawy jest ten raglan, oraz wykończenie na dole. Z Merino Madame Tricot nie robiłam jeszcze nic, ale koleżanka ostatnio też ją chwaliła, i w związku z tym mam ochotę ją wypróbować :)
    Miłego dnia!
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  9. Piekny sweterek :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. We wszystkich kolorach Ci do twarzy, w szarościach również! Ciekawe połączenie kolorów - ten rząd łączenia szczególnie. Śliczny sweterek!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Też lubię Merino Gold :) Fajny skład w przystępnej cenie. Sweterek zachwycający! Masz oko do pięknych projektów!

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękny ja także uwielbiam szarości :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja też uwielbiam szarości :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny!Bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  15. To ja trzymam kciuki a sweterek podziwiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kasiu, wszystkie Twoje sweterki są cudne! :)) Ten również :D No i zdjęcia piękne. Kciuki trzymam i czekam na Twój powrót!

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny sweterek! Pozdrawiam cieplutko!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny jest ten sweterek:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Kasiu super szaraczek - świetnie w nim wyglądasz :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Jest śliczny i wyglądasz w nim wspaniale:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ładny:) Mnie ostatnio wzięło na kolory:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja ostatnio też polubiłam szarości :) Świetnie Ci wyszedł
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Kolejny śliczny sweter do kolekcji :) Pięknie wyszło. Też polubiłam ostatnio szary :)
    Pozdrowionka, Marta

    OdpowiedzUsuń
  24. Masz fantastyczne wyczucie do swetrów, z każdym modelem trafiasz w punkt, pięknie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  25. Sweterek śliczny Kasiu, i do tego w ślicznym szarym kolorze:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    Kciuki zaciśnięte, cokolwiek by miało to znaczyć:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja bym go ożywiła innym kolorem na dole, ale to dlatego że mam fazę na kolory :) Poza tym mój ulubiony odcień szarości :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Fantastyczny miły i chyba cieplutki sweterek !Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo ładny sweterek :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudowny, w moich ulubionych kolorach :D.

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajnie prezentują się te szarości :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Też lubię takie szarości. Wygląda przytulny cieplutki. Ładnie wyszedł

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie przepadam za szarością,a do czerni mam uraz,ale muszę przyznać, że ten zestaw kolorystyczny w sweterku do dżinsów bardzo fajnie wygląda,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  33. Moje ulubione kolory . Czarny pas na dole robi furorę w tym sweterku. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetny sweter!Bardzo Ci w nim do twarzy! Sama dobrze czuje się w tym kolorze, wiec tym baczniej się przyglądam jak jest zrobiony.Ładnie zaakcentowałaś przejście z szarości do czerni- krzyżykami.Niby niewielki element zdobniczy,a jaki efekt! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  35. Piękny! No i te zestawienie kolorystyczne, które podkreśla urok dzianiny. Super:)))

    OdpowiedzUsuń
  36. Taka kolorystyka pasuje do wszystkiego, a sam sweterek genialny w swej prostocie :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Kolor włosów zmieniłaś -super i sweterek równie ślicznie wygląda- buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  38. Superowy sweterek! Całkiem jak dla mnie :) A ja ostatnio robiłam przekręcone ściągacze ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Swietny.sweter,bylam.b.zajeta,dlatego.bywalam.u.Ciebie.rzadko,pozdrawiam.cieplo.i.zycze.zdrowych,rodzinnych.SWIAT,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  40. Uwielbiam szarości... Sweterek jest prosty i świetnie na Tobie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Witaj.KASIU,co.slychac,jak.sie.czujesz.nie.pisz.ostatnio,czy.wszystko.jest.w.porzadku?czekamy.na.CIEBIE,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  42. Mi ten sweterek przypadł do gustu bardzo twarzowy i uwielbiam szarości pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń