Obserwatorzy

7.05.2017

380

Jak dawno mnie tu nie było...
Normalnie wstyd...
Życie mnie przeturlało, zabrało radość i energię. Mam nadzieję, że teraz będzie już tylko lepiej :-)
I tego się będę trzymała.
Muszę Wam pokazać nowy sweterek. Wzór - Washed Ashore- do kupienia tutaj - klik!
Zmodyfikowałam go... dostosowując do siebie :-)
Włóczka moja ulubiona - Holly - kupiona oczywiście u Gaby - klik!
Kolor... zupełnie dla mnie nowy... i nie wiem, czy dla mnie...
Oceńcie sami:




I co sądzicie ?
Pozdrawiam wszystkich z całego serca :-)

43 komentarze:

  1. Fajnie,że znowu jesteś a sweterek bardzo mi się podoba. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasiu sweterek bardzo fajny a w tym kolorku wyglądasz świetnie i jeszcze ten rzepak kwitnący -cudnie!!!!
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny fason sweterka. Bardzo ciekawie wygląda ta wykończenie przodu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy przód. Wyszedł świetny udzierg.
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niesamowity fason piękny kolor wyglądasz w nim świetnie :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Cześć Kasiu, brakowało Ciebie w blogowym świecie.
    Pokazujesz kolejny świetny sweterek. Tobie dobrze w każdym kolorze :)
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj Kasiu:) Sweterek rewelacja, kolor doskonały, zdjęcia urocze. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudny sweterek,Kasiu:)razem tworzycie zgrany duet:)serdecznie pozdrawiam!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobrze, że jesteś Kasiu :) sweterek śliczny, słoneczny:) a w słońcu Ci do twarzy :)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Niebanalny fason i ten radosny kolor tworzą świetną całość w której bardzo Ci Kasiu do twarzy:)Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny sweterek, pięknie w nim wyglądasz:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ech to życie, czasem daje nam kość i jakoś trzeba iść do przodu.
    Śliczny sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Sweterek przecudny. Niepowtarzalny wzór. Kolorek ekstra. Gratuluję z całego serca.
    A życie, jak życie. Raz lepiej, raz gorzej .... tak już jest. Ale jedno pewne. zawsze po burzy świeci słoneczko ... I tego się trzymaj.
    Pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolor jak najbardziej dla Ciebie i fason ciekawy:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo oryginalny z tym czymś na przodzie :) a czemu nie, oj jak bym złapała za druty ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. ciekawy przód,ślicznie ci w nim

    OdpowiedzUsuń
  17. Sweterek jest prześliczny:) A życie ma to do siebie, że lubi nami poturlać. Niestety. Mam nadzieję, że turlanie się skończyło. Będę za to trzymać kciuki.

    OdpowiedzUsuń
  18. Kasiu - bardzo Ci ładnie w żółtym :) I dobrze, że już jesteś, bo ja uwielbiam oglądać Twoje swetry i chusty! Wiesz, że mam włóczkę Holly i jeszcze jej nie użyłam? Ale jak tylko skończę to, co robimy tajnie razem :) to wrzucę ją na druty :)
    Ściskam mocno!!!
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  19. Witaj Kasiu. Sweterek jest odlotowy i kolor też. Bardzo dobrze w nim wyglądasz. Żółty jest teraz na topie. Powodzenia i pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Tobie we wszystkich kolorach do twarzy:)) Piękny sweter, taki energetyczny, w sam raz na odpędzenie trosk!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  21. Trochę inny niż normalny sweterek ale jak najbardziej śliczny, taki "rzepakowy". Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kasiu super że jesteś, a sweterek świetny pomysłowy i kolorek jak najbardziej może być pasuje Ci :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudny sweterek, kolorek jak najbardziej Ci pasuje, Tobie we wszystkim ładnie :).

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo fajny sweterek z ciekawym wzorem i perfekcyjnym wykonaniem. Jak dla mnie kolorek bardzo fajny i ładnie w nim wyglądasz.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Super fason i kolor ! Kolor od niedawna bardzo mój. Doskonale Ci w takim oryginalnym wdzianku. Pozdrawiam Ewa

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudowny sweterek,świetne wykonane.Bardzo ciekawy wzór.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie mogę się zabrać za swetry. Podziwiam Cię zatem. Ciekawy wzór, ale wybrałabym inny kolor

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękny sweterek, piękny kolorek (bardzo twarzowy) i piękne okoliczności przyrody :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Witaj Kasiu i zostań na dłużej. Kapitalny warkocz na rękawie zrobiłaś i kolor sweterka piękny, wiosenny. Fajne zdjęcia,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękny nowy kolorek, piękny sweterek, i w nim Ty:)

    OdpowiedzUsuń
  31. O matko jaki cudowny! I ten kolor no zakochałam się i chyba bym taki chciała, dokładnie taki sam :) Wygladasz świetnie w tym kolorze ale moim zdaniem czerwień i intensywney niebieski to zdecydowanie Twój kolor! :) Pozdrawiam
    PS u mnie tez pod górkę...ehhh damy radę!! :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo fajny, a kolor jak najbardziej!

    OdpowiedzUsuń
  33. Baaaaardzo ładny sweterek i Tobie w nim bardzo ładnie! Świetny fason :) Kolor bardzo ładny - cudownie wiosenny :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Piekny.ten.sweterek.i.cudowny.kolor,taki.wiosenny,pozdrawiam.CIE.i.zapraszam.do.mnie.sciskam.mocno,dobrze,ze.wrocilas

    OdpowiedzUsuń
  35. O KASIA! Cudowny, zniewalający! Kolor...i ta asymetria! Bajka!

    OdpowiedzUsuń
  36. Kasiu,dobrze,ze.juz.jestes,ponawiam.zaproszenie.i.pozdrawiam.goraco

    OdpowiedzUsuń
  37. Fantastyczny powrót! Piękny sweterek, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  38. Cuuudny sweterek i baardzo do Ciebie pasuje :))) Idealnie na ta pore roku :))) Pozdrawiam Cie cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Ach to życie... Mam nadzieję, że już wszystko się poukładało.
    Śliczny, radosny sweterek, niezmiennie podziwiam Twój talent, po wizycie u Ciebie znowu marzę, żeby się nauczyć tak dziergać.

    OdpowiedzUsuń