Obserwatorzy

15.06.2017

382

Prawie dokładnie rok temu dostałam w prezencie od Gaby przepiękne moteczki - klik!
Nie ukrywam, że często robię zakupy w pasmanterii u Gaby, a ta włóczka skradła moje serce.
 To Nako Moher Special - klik!
Dziękuję kochana Gabrysiu !!
Długo czekały te cudne moteczki... ale nareszcie wpadł mi do głowy pomysł na ich wykorzystanie. Na początku miałam w planie wydziergać rękawy 3/4 i falbankę, ale zmieniłam plany. Ostatnio muszę mieć długie rękawy.
Mnie się te moje falbanki bardzo podobają... mojej córci mniej :-)
A Wy, co o nich sądzicie ?





Zbliżenie na rękawki :-)


Druty 4,5.
Zużyłam około 3 motki.
Bez użycia wzoru - pomysł własny :-)

Na razie muszę nabrać weny...  siedzę i odpoczywam :-) Ale w planach mam kolejny sweterek :-)
Ostatnio ciągle mi zimno.

Pozdrawiam wszystkich serdecznie.

33 komentarze:

  1. Falbanki zawsze są słodkie :-)Mnie się podobają i cały sweterek też:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie też ciągle zimno. Sweterek bardzo ładny a rękawki udane:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie i falbanki i cały sweterek super!
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. sliczny kolorek! nie przepadam za falbankami, ale tu sa delikatne i dodaja temu sweterkowi kobiecosci i uroku ;D
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki kolorowi i falbankom sweterek jest uroczy i słodki. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kasiu jaki piekny sweterek wydziergałaś.Falbanki są cudowne i kolorek piekny.
    Całość urocza.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Falbanki dodają dodatkowego uroku ślicznemu sweterkowi :) piękny kolor i ślicznie w nim wyglądasz. Zdjęcia jak zawsze super!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny kolor, śliczny sweterek :) Falbanki przy tej długośći rękawa jak najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo energetyczny kolor. Lubię takie falbanki w sweterkach. Sama mam ochotę na wydzierganie czegoś podobnego.

    OdpowiedzUsuń
  10. falbanki są teraz na topie,śliczne

    OdpowiedzUsuń
  11. Slicznie z falbankami.Ladny sweterek zrobilas Kasiu.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolejny piękny udzierg w Twoim wykonaniu. Rękawki z falbanką dodają temu sweterkowi uroku.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny sweterek, a falbanki dodają uroku :D Mi też ostatnio ciągle zimno.

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny sweter Kasiu.Falbanki ze zwykłego swetra robią sweter niezwykły:))

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny sweterek. Zachwyciła mnie też sceneria :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Sweterek jest super a rękawy wystarczy ,że się podobają Tobie - córka ma prawo mieć swoje zdanie
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładny sweterek,falbanki przy rękawkach dodają mu lekkości. To normalne,że nasze dzieci mają inne kanony piękna pozdrawiam,ale to nie córka będzie ten sweterek nosić,Tobie w nim bardzo ładnie,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. do twarzy ci w tym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny sweterek wydziergałaś. Włoczka bardzo fajna mam z niej chustę.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczny sweterek! Piękny ma kolor. Sceneria w której są wykonane zdjęcia jest fantastyczna. Nie jestem zbyt wielką zwolenniczką falbanek, ale te są naprawdę urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękny kolor ma ten sweterek :) Falbanki są tak delikatne, że prawie niewidoczne, a dodają uroku :) Ale - jaka piękna sceneria do zdjęć!
    Pozdrawiam serdecznie,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczny sweterek. Zdjęcie, gdzie jesteś nad wodą tyłem, zachwyciło mnie ogromnie.Pozdrawiam i zgapiam falbanki☺

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudowny sweterek z tymi falbankami, swietne wykonczenie.Super kolor włóczki. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo kobiecy, delikatny sweterek :) a Tobie Kasiu w nim ślicznie :)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  25. przesłodkie rękawy :) ślicznie ! pozdrawiam Kasiu

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo gustowny i przecudna sesja :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękny sweter i kolor, i rękawy!

    OdpowiedzUsuń
  28. Sweterek super, falbanki to kropeczka nad i. Okoliczności przyrody też piękne.:-)

    OdpowiedzUsuń
  29. A mnie się Twoje falbanki podobają :) Piękne zdjęcia, cudowna przyroda!

    OdpowiedzUsuń
  30. Pomysł własny ale jaki fajny. Mnie oczarowały właśnie falbanki :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Zaczarowałaś mnie i oczarowałaś Kasiu. Wszystko tutaj gra. Jest pieknie. Pozdrawiam bardzo ciepło:-)

    OdpowiedzUsuń
  32. Rozkoszna i w prostocie i kolorze...i te falbaneczki -bajeczne! A Ty śliczna jak z obrazka!

    OdpowiedzUsuń