Obserwatorzy

20.07.2017

383

Uwielbiam Joji Locatelli i jej pomysły :-)
To pewnie widać po tym, jak często dziergam jej projekty :-)
Ten sweterek urzekł mnie, jak tylko go zobaczyłam... prosty, ale niebanalny. Po prostu doskonały!
I see spring - do kupienia tutaj - klik!
Kupiłam wzór... kupiłam włóczkę... wzięłam urlop... i nic :-)
Siedziałam tracąc czas na fb i inne gadziny, a sweterek czekał na mnie...
Ale za to jak zaczęłam dziergać, to wydziergałam go w 8 dni :-) Nie mogłam przestać.
Włóczka - moja ukochana Holly kupiona oczywiście u Gaby - dziękuję :-)
Zużyłam około 5 i pół motka.
Druty 3,5.





Bardzo lubię mój nowy sweterek :-)

A na koniec muszę się Wam pochwalić moją różą :-) Zakwitła mi i miała aż 4 kwiatki :-) Mam nadzieję na więcej... kiedyś...
 Pozdrawiam Was z całego serca :-) I życzę cudownych wakacji :-)

25 komentarzy:

  1. Ja bardzo lubię wydziergane przez Ciebie sweterki:)co jeden to ładniejszy:)serdecznie Cię Kasiu pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny!!! I ślicznie Ci, Kasiu, w niebieskościach :) A jak ta włóczka sprawdza się po praniu? Pytam, bo mam dwa sweterki z Jeansu Yarn Art, ma podobny skład, ale po praniu zrobiły mi się ze swetrów szmatki... Szczególnie dół mi się rozciągnął i nie leży ładnie. Teraz robię sweterek dla córki z Alize Cotton Gold Tweed - ma również podobny skład, ale w dzierganiu jest zupełnie inna niż Jeans - mięciutka niewyobrażalnie i jakaś taka bardziej "zwarta" w robótce. Stąd moje pytania o Holly, bo widzę, że włóczki o podobnym składzie mogą zupełnie różnie zachowywać się w noszeniu.
    Pozdrawiam serdecznie,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny sweterunio. Kolorek miodzio. Też mam chrapkę na ten wzorek:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kasiu piekny sweterek i Ty piekna w nim.Jak cudnie w nim wyglądasz i jak pieknie wydziergany.Włóczka Holly jest swietna.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. jest po prostu doskonały i fason i kolor ,bardzo ładnie w nim wyglądasz:)
    pozdrawiam wakacyjnie

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię niebieski i taki fason swetrów:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny sweterek i jak zawsze ślicznie się prezentujesz!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna, twarzowa kreacja:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny sweterek , też bym go polubiła .Piękny kolorek i oczywiście wykonanie !
    Pozdrawiam - Marcepa

    OdpowiedzUsuń
  10. Jest piękny, przyjemny i twarzowy kolorek

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajnie Ci wyszedł - niezwykle do twarzy Ci w niebieskościach:)
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładny sweterek z pięknie wykończonym dekoltem. I jakie tempo!

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładnie Ci w tym kolorze i w tym fasonie ;-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. piękny jest! Pozdrawiam z Kuźni Upominków:)

    OdpowiedzUsuń
  15. takie najbardziej lubię, proste z małym akcentem :) no i kolorek tez twarzowy ;) :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo Ci korzystnie zarówno w tym kolorze, jak i fasonów! Wyglądasz Świetnie i wcale Ci się nie dziwię, źe upodobałaś sobie tą projektantkę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczny,błękitny sweterek i zdjęcia kapitalne,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczny sweterek. Pięknie się w nim prezentujesz.

    OdpowiedzUsuń
  19. Swietnie.wygladasz.w.tym.kolorze,taki.blekitny,taki.slodki,gratuluje.i.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Kasiu przepiękna bluzeczka w ślicznym kolorku :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękna bluzeczka i jaki energetyczny kolor!!! Świetna na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękność prostoty, choć u Ciebie znowu nie mój kolor. I podziwiam tempo. 8 dni... och, żeby mi się tak w urlopie udało.

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczny sweterek i piękna róża :)) !!!! Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń