Obserwatorzy

31.07.2017

384

Szybko się ten mój urlop skończył... stanowczo za szybko :-)
Udało mi się jeszcze wydziergać moją wymarzoną bluzeczkę.
Tegna - wzór do kupienia tutaj - klik!
Jest to mój debiut - nigdy nie robiłam bluzeczki od dołu. Jestem z siebie dumna, że mi się udało :-) Nie obyło się tym razem bez prucia... przebrnęłam najgorsze - ażury z tysiącem oczek... zaczęłam dziergać ściegiem gładkim i doszłam do wniosku, że jednak nie będę chodziła w swojej bluzeczce, bo wolę luźniejsze rzeczy... prucie było szybkie, żebym się nie rozmyśliła :-) Teraz za to jest idealnie :-)
Zużyłam około 5 motków Alize Bahar.
Druty 3,5.







Jestem nią zachwycona :-)
Szkoda tylko, że zaczęły się upały i nie mogę nosić swojej bluzeczki codziennie...

Pozdrawiam wszystkich zaglądających do mnie serdecznie :-) Dziękuję, że jesteście.

27 komentarzy:

  1. Śliczna bluzeczka na fajnej kobietce i w uroczych okolicznościach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasiu,wyglądasz w niej cudownie,piękna,naprawdę piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowności!!!!serdeczne pozdrowionka:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna i twarzowa.Jak zwykle piękne zdjęcia.Mam nadzieję,że upały to chwilowa sprawa- źle je znoszę.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna bluzeczka i bardzo Ci w niej ładnie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolejna piękna dzianina i dodatku w bardzo uniwersalnym kolorze. Świetne zdjęcia - brawa dla fotografa.

    OdpowiedzUsuń
  7. Też się bluzeczką zachwyciłam,piękny ażur,piękny kolor i Ty pięknie w niej wyglądasz:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna!!! Kasiu - ślicznie Ci w niej! I jakie piękne zdjęcia :)
    Pozdrawiam cieplutko,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna :) Pięknie Ci w niej.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wzór na dole to taka kropka nad "i", dodaje uroku:) Piękna praca, wspaniała sesja fotograficzna. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna jest ta bluzeczka! Pięknie w niej wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Na jesień będzie idealna:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie zrobiłaś tę bluzeczkę,bordiura jest zachwycająca,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Kasiu, fajny fason, który Ci pasuje. No i ten kolor! Wszystko piękne i ładne :)
    Pozdrawiam, Marta

    OdpowiedzUsuń
  15. Bluzeczka jest śliczna fajny fason ślicznie w niej wyglądasz :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Cuuudna iii Ty Kochana Cuuudnie w niej wygladasz :)) Upaly sa i korzystaj z nich ,przyjdzie czas na bluzeczke na pewno :)) Pozdrawiam Cie cieplutko :)))

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo Ci korzystnie w takich luzniejszych fasonach, więc dobrze, że prułaś :) Super bluzeczka. I wcale się nie dziwię, że urlop za szybko minął... zawsze tak jest!

    OdpowiedzUsuń
  18. Wspaniała bluzeczka !!! Dobór odpowiedniego wzoru to już połowa sukcesu, potem odpowiednia włóczka i dzierganie to już sama przyjemność!!!
    Świetnie wyglądasz w tej bluzce :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zauroczył mnie ten sweterek i żałuję, że nie jest po polsku. Do tego włóczka tak dobrze dobrana do projektu. Niby tylko bawełna a wygląda tu tak szlachetnie. Podziwiam i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Kasiu ślicznie wyglądasz w tym kolorze uroczej bluzeczki :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń