Obserwatorzy

21.03.2012

97

Niestety nie mam nic ciekawego do pokazania...
Same twory, które już kiedyś pokazywałam.
Może na początek majtki dla jajek. To już ostatnie. W tym roku więcej na pewno nie wyprodukuję. Strajkuję. Ostatnie:


Znowu summit w prezencie dla mojej przyjaciółki:
Dzisiaj zrobione zdjęcia :-)

I znowu entrelak.

A najważniejsze jest to, że nauczyłam się robić róże :-)
Cieszę się z tego bardzo.

W międzyczasie miałam urodziny... oczywiście osiemnaste :-))))
I przyszła wiosna :-)
Czyli tradycyjne męczenie psa z przebiśniegami:
A dzisiaj zrobiłam zdjęcie fiołkom. Wczoraj mój synuś posadził mi je w doniczce, żebym mogła się nimi cieszyć w domu :-))
To tyle.
Mam nadzieję, że Was nie zanudziłam.
Mam nadzieję, że niedługo będę mogła pokazać coś nowego... Zobaczymy...

Pozdrawiam serdecznie wszystkich zaglądających do mnie :-)
Dziękuję, że jesteście.

8 komentarzy:

  1. piękna chusta i szal :)) ocieplacze na jajka świetne :)) pozdrawiam wiosennie Viola

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko bardzo piękne!!!Pozdrawiam wiosennie:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Majtasy pierwsza klasa a męczenie psa po prostu kocham :)

    OdpowiedzUsuń
  4. szale piekne...takie cuda twoje rece wyczarowuje...mozna sie zachwycac i tez chciec miec:)..pozdrawiam ania

    OdpowiedzUsuń
  5. так много :) и так красиво
    :) tak wiele i tak pięknie

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego dużo i wszystko śliczne. Zdjęcia fajne, czego więcej chcieć, a synuś jaki szarmancki, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Entrelak przemawia do mnie najbardziej :) różyczki piękne są. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin :)

    OdpowiedzUsuń