Obserwatorzy

26.02.2013

181

Oj długo mnie nie było... Tęskniłyście...? :-)
Dzisiaj postanowiłam jednak przypomnieć o sobie :-) A to dlatego, że w końcu mogę Wam coś pokazać. Nic wielkiego, ale to moja pierwsza ukończona robótka od dłuższego czasu. Dzisiaj rano znalazłam kotka tutaj i postanowiłam sprawdzić, czy umiem takiego zrobić :-) Mój kiciuś tylko śpi :-) ale taki bardzo mi się podoba:


Na pierwszym zdjęciu widać moją aktualną robótkę - niedokończoną :-)
Kiciuś miał mieć kokardkę na szyi.... ale dopiero teraz sobie o niej przypomniałam...

Dostałam prezent - niespodziankę zrobiła mi Estera - wspaniała kobieta :-) Dostałam takie cudowności:
Jeszcze raz dziękuję bardzo :-)
Tłem jest moja niedokończona robótka :-) Najprawdopodobniej do sprucia :-)

W tamtym tygodniu zostałam posiadaczką cudownego jajka. Sama nie potrafiłabym takiego zrobić - jestem pełna podziwu dla zdolności dziewczyny, która je zrobiła. No po prostu muszę Wam je pokazać :
A z tyłu mój dzisiejszy nabytek - po prostu musiałam to mieć :-)
W środku szafirki - może w końcu coś mi zakwitnie...?

Sarny już kiedyś pokazywałam na blogu, ale nigdy nie widziałam z tak bliska dzika :-) Był to mały dziczek :-)
Słodki, co nie...?

I już ostatnie zdjęcie - moje ulubione - z wizyty w palmiarni w Zielonej Górze :-)

Dzisiaj moja córcia ma urodziny - 13-te :-) I właśnie z tego powodu - po pierwsze zrobiłam kotka, a po drugie postanowiłam napisać tego posta :-) Trzymajcie się ciepło :-) Dziękuję, że ze mną jesteście :-)

26 komentarzy:

  1. no to wszystkiego najlepszego dla córki :)
    Fajny kiciuś :) Takie maleństwo mieszczące się w dłoni :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiciuś śliczny. Wszystkiego naj dla córki

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego dla córki. Moja dogoni Twoją za miesiąc. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie najlepszego dla córci,samych szczęśliwych chwil w życiu.....
    Kotek super!!!
    Kasiu to Ty też jesteś Lubuszanką?

    OdpowiedzUsuń
  5. Przede wszystkim wszystkiego najlepszego dla Córki :) Moja za miesiąc kończy 12 lat ;)
    A kiciuś jest rewelacyjny :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Najlepsze życzenia dla Córci!Kotek na pewno się jej podobał!A ten dzik ......o matko, gdzie takie chodzą?

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego najlepszego dla córki :)
    Śliczny kotek wyszedł :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tęskniłam! Bardzo! I super,ze już jesteś;) Cudowny Kociuś! Fajne prezenty!

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne Mruczusie - tzn. Mruczuś dzik (znajoma miała oswojonego dzika, o takim wdzięcznym imieniu) i Mruczuś kociak.
    Najlepsze życzenia dla Twojej Rybki.

    OdpowiedzUsuń
  10. Koteczkowi wygodnie w Twojej dłoni a dzik wygląda przezabawnie. Wszystkiego najlepszego dla córy :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Smacznych snow kiciu :) A dla corci wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  12. Kiciuś słodziutki, prezenty śliczne :)
    A córci samych radości, spełnienia marzeń, sto lat !!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Kasiu koteczek cudny, a u Ciebie tak się wiosennie zrobiło :)
    Pozdrawiam serdecznie !!! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Tęskniłyśmy! Kotem fantastyczny :) Wszystkiego najlepszego dla córy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczny kotek ! Najlepsze życzenia dla córci ;-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkiego dobrego dla Córci! Radości, spełnienia marzeń, dobrych i mądrych ludzi w gronie przyjaciół! Misio jest przesłodki, cudny, taki malutki, do przytulenia:)
    Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że kotek a nie misio:) przepraszam:)

      Usuń
  17. Przekaz córce gorące życzenie urodzinowe:))) Kiciuś jest słodki. A dzik jest rewelacyjny. Ciekawe czy dziki są tak mądre jak świnie?

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkiego najlepszego dla córy :) a kiciuś jest słodki :) pozdrawiam cieplutko Viola

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystko jest cudne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny post. Miła atmosfera na twoim blogu. Podoba mi się tutaj.
    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga. Nowe zdjęcia.
    Jeśli spodobają Ci się moje zdjęcie polub mnie na fan page: https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
    Będę Ci ogromnie wdzięczna.

    Życzę miłego dnia. Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystkiego najlepszego dla córci! Kocio przesłodki!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. kotek jest fajny a dzika też nie widziałam z tak bliska to jajko wygląda bardzo ciekawie pozdrawiam Basia

    OdpowiedzUsuń
  23. Słodki ten kociś!
    STO LAT dla Córci!

    OdpowiedzUsuń
  24. Piekne niespodzianki-prezenciki dostałaś :)
    Kicia wygląda przesłodko :) za to dzik już nie bardzo ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Słodziak z tego kiciusia. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń