Obserwatorzy

28.02.2013

182

Spełniłam marzenie mojej córci i zrobiłam jej foczkę :-) A wszystko przez cuda, jakie na swoim blogu pokazuje MagOOmama... Nie dorastam jej do pięt. Nie będę się rozpisywała - pokaże moje wypociny:


Nie mogłam się zdecydować, które zdjęcie pokazać :-) I krzywo przyszyłam oczy :-)

A jak już się rozpędziłam to zrozbiłam najmniejszego smutaska w mojej "karierze" :-)


Nie zapomniałam o kokardzie :-)

Serdecznie dziękuję dziewczyny za wyróżnienia - jestem Wam ogromnie za nie wdzięczna :-) Przykro mi, ale wyłamię się i nie przekażę ich dalej - uważam, że wszyscy na nie zasługujecie :-)

Pozdrawiam wszystkich zaglądających do mnie - dziękuję, że jesteście :-)

30 komentarzy:

  1. ładniusie, że hej. Bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  2. Po prostu śliczności :) jeszcze królisia zrób, to już całkiem mi szczena opadnie- ja mam na koncie łosia, myślałam, że nóżki mnie wykończą. Dlatego podziwiam, że Ty robisz na szydełku w ilościach hurtowych, ja wolę jednak druty ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudna ta foczka i w ogóle te wszystkie miniaturowe maskotki w Twoim wykonaniu!:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj ta foczka przypomniało mi się ,że moja córcia miała taką małą białą foczkę bardzo dawno temu:) a smutasek jest słodki :)) pozdrawiam cieplutko Viola

    OdpowiedzUsuń
  5. Foczka jest cudna....a smutasek jeszcze bardziej ;) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczna foczka i cudny misiaczek :)
    Mój ma honorowe miejsce w domu :)
    Pozdrawiam gorąco!!! :-*

    OdpowiedzUsuń
  7. Podziwiam Cię ,że potrafisz takie maleństwa robić,ja mam chyba za wielkie paluchy:))Obie maskotki świetne,córcia z pewnością zadowolona,spóźnione życzenia urodzinowe dla niej:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Te maleństwa są przesłodkie!!! Foczka mnie rozłożyła na łopatki!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne obie maskotki,a misia smutasia aż chce się przytulić.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. same słodkości :-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. CUDNE!Foczka jest śliczna,ale ten smutasek aż mnie wzruszył!

    OdpowiedzUsuń
  12. Uważam, że foczka wyszła urocza! A Smutasek taki słodziutki, aż chciałoby się go pocieszyć i przytulić ;-))).

    OdpowiedzUsuń
  13. To dopiero wirtuozeria szydełkowa - foczka i misiaczek są przeurocze :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Smutasek rewelacyjny, foczka też sympatyczna.

    OdpowiedzUsuń
  15. oj ja to sie nawet nie biorę za takie formy bo ręce nie te i cierpliwości nie mam:))

    OdpowiedzUsuń
  16. Prawdziwe słodziaczki-rozkoszniaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak ja Cię podziwiam za te maskotki, zwłaszcza miniaturki! Ostatnio zrobiłam 3(!) sówki a wymęczona byłam jakbym co najmniej jakieś swetrzysko wydziergała ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kasiu, maskotki wychodzą Ci rewelacyjnie, pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Słodka ta Twoja foczka. Miś też jest przesliczny.

    OdpowiedzUsuń
  20. Marianka stwierdziła "śliczna folia" -ale chodziło jej o foczkę....

    OdpowiedzUsuń
  21. fajne te maskotki pozdrawiam Basia

    OdpowiedzUsuń
  22. Kasiu!!!
    Foczka przeurocza!!!!!!!!!!
    A misiu sama słodycz!!!! I te jego oczęta!!! Przerozkoszne :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Sliczne :) Foczka milutka, smutasek... ech, chetnie go przytule :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Misio powalił mnie na kolana .... Brawo, piękne rzeczy potrafisz stworzyć :) Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
  25. Misio smutasek wywołuje uśmiech :)))))

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale świetne! - i foczka, i miś :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń