Obserwatorzy

14.12.2014

291

Mam swoje wymarzone zdjęcia :-)
Skarpetki sfotografowane tak, jak wymyśliłam sobie ponad rok temu :-)
A wszystko zaczęło się od tego, że w lecie moja przyjaciółka kupiła mi za 6 zeta 3 motki Bravo Schachenmayr w lumpeksie. Kolor jakiś taki nie mój... Ostatnio wyciągnęłam je z myślą o przerobieniu ich na  chustę, ale było tych motków troszeczkę za mało.
A teraz mogę się pochwalić, że wyrobiłam je do końca :-)
Skarpetki - robione wg instrukcji Intensywnie Kreatywnej na drutach 3,00.
Zużyłam niecałe 2 motki.



Moja córcia już została ich właścicielką i to jej nogi są na zdjęciu :-)
Jak również mój pies :-)

A z jednego motka + troszeczkę zrobiłam rękawiczki.
Szukałam inspiracji i wzorów na Ravelry i zobaczyłam właśnie je - klik! Musiałam je zrobić :-)
Podobają mi się bardzo.


Zdjęcia w deszczu, bo u nas od wczoraj ciągle pada...

U mnie przygotowania świąteczne ciągle w lesie... dzisiaj postanowiłam upiec kolejną porcją ciasteczek, bo ciągle mi znikają ;-)

Pozdrawiam wszystkich zaglądających do mnie i życzę Wam spokojnej niedzieli i dobrego nadchodzącego tygodnia.

57 komentarzy:

  1. Marzę o skarpetach. Co rok, obiecuję sobie, że spróbuję i na obietnicach się kończy. A skarpety córy są rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Skarpety są doskonałe. Rękawiczki wyjątkowe. Pogłaski dla psinki. Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj, ładne te "razempetki" :)
    Czy pieczenie ciasteczek aż 10 dni przed Wigilia to przemyślana decyzja?
    U mnie by zniknęły do Świąt :)

    Pozdrawiam. U mnie po wichurze- lekki mróz i fantastyczne słońce. Aż humor mi się poprawił od tego niespodziewanego słoneczka. Pozdrawiam i idę lukrować moje pierniczki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne te skarpety i rękawiczki .Zdjęcia w szczególności 1 i 3 super .
    Oj też bym schrupała ciasteczko :-)
    Pozdrawiam Ewa

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjne sa te skarpetki i rekawiczki. Uważam, ze włóczka ma fajny kolor, ale najważniejszy i tak jest pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne skarpety i rękawiczki wyszły z tej włóczki - naprawdę udane prace.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne ciepełka!!!!:)pozdrowionka:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne! Kolor idealny na takie skarpety. A i rękawiczki niczego sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluje skarpetek, rekawiczek, zdjec, a takze cudnego pieska, znam ta wloczke, robilam z niej pierwszy pled, to prawda wloczka jest jakas taka, biala w rozne czarne i brazawe ciapki ale w calosci ladnie to wyglada, gratuluje i pozdrawiam, ania

    OdpowiedzUsuń
  10. Super skarpety, cięgla chcę takie i ciągle czasu brak. Rękawice piękne, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne skarpetki i rękawiczki! Może i ja dojrzeję kiedyś do zrobienia skarpetek;)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jednak w końcu włóczka no coś się przydała:) Skarpety bardzo zgrabne a rękawiczki będą dobrze służyć jak w końcu przyjdzie zima:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudne skarpety! Pięknie sfotografowane. Rękawice super, w sam raz na zimne dni :-) Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne rękawiczki i super cieple skarpety!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale fajowe skarpety. Jak też robiłam z "kreatywną" :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Superoskie skarpety i rekawiczki!! - no tak już czas coś na druty ciepłego wrzucić :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Skarpety -świetne! U mnie też niestety pada, ciężko robić zdjęcia przy takiej pogodzie. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne skarpety ale rękawiczki jeszcze lepsze! Piękności!

    OdpowiedzUsuń
  19. Zima Ci nie straszna, cudne skarpety i rękawiczki :)
    A u mnie też pada, leje, pada, leje........... i tak na zmianę od wczoraj,wrrr...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Pięknie to sobie wymyśliłaś i pięknie zrobiłaś :)
    Skarpety i rękawice super.
    Jednym słowem "gotowa na zimę " :)
    Pozdrawiam Marta.

    OdpowiedzUsuń
  21. Zazdroszczę skarpetek, bo ja cały czas się na nie czaję i zrobić ich nie mogę. Przekładam i przekładam. Już mam nawet włóczkę na tę okazję kupioną ;)
    Pozdrowionka, Marta

    OdpowiedzUsuń
  22. Sesja skarpetek jest świetna, a rękawiczki wykonane z resztek prezentują się bardzo urokliwie. Na Twoim miejscu nieprzekonana do koloru pewnie wzięłabym się za farbowanie, bo naturalny odcień aż się o to prosi ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Rewelacyjne skarpety w pięknej scenerii, ale cuda!

    OdpowiedzUsuń
  24. czas ppmyslec o rekawiczkach...Twoje bardzo fajne!!! mnie do skarpetek nie ciagnie, Twoje sa bardzo ladne! 3 motki i tyle radosci:-)
    pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  25. wspaniałe i napewno cieplutkie udziergi.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. piekna ta włoczka!! I skarpetki wyszły z niej cudowne :) a rekawiczki - miodzio ;) ja ciągle nie amm czasu aby takie jednopalczaste wydziergac! ale pierniczki juz są :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Recyclingu świetny. Bardzo udane robótki.

    OdpowiedzUsuń
  28. Super , super i ważne ,że na czasie pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  29. Pięknie wszystko wykonałaś , gratuluję . Ja też jeszcze jestem w lesie. Pozdrawiam przedświątecznie.

    OdpowiedzUsuń
  30. Rewelacyjne - i skarpetki, i rękawiczki. Dla mnie to czarna magia, ale mam nadzieję, że kiedyś posiądę tę tajemną wiedzę ;-).

    OdpowiedzUsuń
  31. Widać że ocieplacze pewnych części ciała już w gotowości ;) i cudna Sonieczka pięknie się prezentuje :) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Te skarpety, to wyższa szkoła jazdy... Prezentują się super. Ja od roku zbieram się, żeby skorzystać z tego kursu u IK i mieć wreszcie pierwsze skarpetki za sobą... Może w święta wreszcie mi sie uda, będzie trochę wolnego...

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetny pomysł na zdjęcia skarpetek :) A rękawiczki bardzo fajne, aż kusi, żeby i sobie takie udziergać :) Pozdrawiam i mam nadzieję, że tym razem ciasteczka nie znikną ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Fajna sesja skarpetek, a i rękawiczki ciekawe. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetny zestaw ! Zimno mi jak patrzę na te zdjęcia ;) Zrobiłam skarpety mężowi, zrobiłam mamie, teraz czas na najmojsze - oczywiście wg Intensywnie Kreatywnej. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  36. Muszę nauczyć się robić skarpety :)) Zaglądam do Intensywnie Kreatywnej, na razie pomału bo za dużo nowości których nie mogę ogarnąć bo z drutami na bakier jestem ...
    Komplet bajeczny! A zdjęcia rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  37. Super skarpety i rękawiczki:) Moje skarpety zaczęte, rzucone w kąt czekają na lepsze czasy. Kiedyś się wezmę;) Teraz wolę podziwiać u innych. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  38. Śliczności! Pięknie to wydziergałaś... Kolor zdecydowanie mój :) Rewelacyjny pomysł na sesję! Gratuluję!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  39. świetne skarpety, wciąż przede mną... a i rękawiczki bardzo ładne nie mówiąc o psiaku - ten zawsze słodki:)

    OdpowiedzUsuń
  40. fajne i pewnie ciepłe, ja nie umiem skarpet:(

    OdpowiedzUsuń
  41. Dziekuje za serduszko :) Dziergolki fajne :) Musze i ja rekawiczki zrobic, bo nie robilam jeszcze ;) A skarpety juz robilam, ale nie lubie, wiec chetnie przyjme od kogos ;) Szczesciara Twoja corcia :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Rekawiczki i skarperty sa sliczne.Pieknie zrobilas fotki.Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  43. Miałaś świetny pomysł na fotki:) Bardzo mi się podobają. A skarpety i rękawiczki są piękne. Lubię takie nakrapiane włóczki. Fajnie wyglądają w małych rzeczach takich właśnie jak skapretki.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  44. Piękne skarpety i rękawiczki Kasiu, świetnie zrobione i bardzo lubię kolor, który nazywam " soląl z pieprzem", pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  45. Piękny kolorek skarpet i rękawic :) perfekcyjne wykonanie :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Patrząc na te fotki, mnie, zawodowemu zmarzluchowi, od razu zrobiło się cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Piękne , praktyczne i cieplutkie :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Ale fajowe:) Tych skarpet to zazdroszczę. Zdjęcia zrobiłaś bardzo klimatyczne. A ostatnie jest urocze:)))

    OdpowiedzUsuń
  49. skarpety i rękawice są świetne!!! Też planowałam kiedyś zrobić sobie takie , ale cóż proza życia...poza tym zawsze się obawiam ,ze skarpety wełniane mogą gryźć!!! A włóczka kolorystycznie jest ok! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  50. Teraz kończyną zima nie straszna ;-)) Świetne skarpety i rękawice ;-)) Skarpet jeszcze dziergać nie potrafię ;-))

    OdpowiedzUsuń
  51. Świetne skarpetki i rękawiczki. Fajna ta włóczka. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  52. świetne skarpety, no i zdjecia, faktycznie cudowne :) fajnie to sobie obmyśliłaś, warto było czekać na takie właśnie :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Z daleka widać, że cieplusie te skarpetki :) Prześliczne :-) I zdjęcia superowe. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  54. i rekawiczki i skarpetki swietnie wyszly, a kolorek bardzo neutralny- do wszystkiego pasowac beda

    OdpowiedzUsuń
  55. Cudowne udziergi cudownie wyeksponowane:-) Pozdrawiam Kasiu bardzo ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  56. Skarpetki wyszły bardzo fajne a włóczka idealna na nie.Wyszedł rewelacyjny komplecik!
    Pozdrawiam mila

    OdpowiedzUsuń
  57. Skarpetki i rękawiczki rewelacyjne, idealne na tę deszczową pogodę:)))

    OdpowiedzUsuń