Obserwatorzy

28.12.2014

294

Nadrabiam zaległości w pokazywaniu skończonych i oddanych zamówień :-)
Pierwszą pokażę Wam chustę wykończoną motywem liści Haruni - klik! Widziałam gdzieś w internecie wzór na taką chustę, ale niestety nie zapisałam... Na szczęście udało mi się i sama rozliczyłam sobie wzór.
Zdjęć innych nie będzie - sfotografowana tydzień temu w wietrzną niedzielę. Oj zmarzłam podczas robienia tych zdjęć...
Zużyłam 3 motki Alpaki Dropsa - prawie co do metra :-)
Druty -5,5.
Wielkość - idealna - nie zmierzona :-)
A na koniec pokażę Wam prezenty, jakie sobie zrobiłam pod choinkę :-) Skorzystałam z promocji Tysi i od Niej te cudne czerwone moteczki.
Żółta to sock z Zagrody.
Jeszcze nie wiem, co z nich wydziergam, ale cieszę się baaaardzo :-) I miziam codziennie :-)
Pozdrawiam Was zimowo i niedzielnie :-) Życzę Wam spokojnej niedzieli i dobrego tygodnia :-)

53 komentarze:

  1. Prezenty pierwsza klasa! :) A za sesję to Cię podziwiam! Ja nie dałabym rady! Piękna chusta :) Jak ja już dawno chust nie robiłam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna chusta :) Biała i zimowa, pięknie wyszły ci liście na brzegach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna chusta!!! A prezenty fantastyczne, nie ma jak samemu sobie coś kupić, zawsze będzie się podobało:))) też bym miziała te ślicznotki:)
    Tobie również życzę spokojnej niedzieli i super tygodnia:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna chusta idealna do otulenia się. Wzór podziwiam, bo nawet nie wiedziałabym jak się za niego zabrać. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chusta piękna a z włóczek wyszedłby chyba dwukolorowy sweter Asji u niej w wersji zielono żółtej:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Na zimę to lepiej,że Haruni w środku nie ma ażuru i wygląda to wspaniale, czerwonych moteczków zazdroszczę, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczna chusta, bardzo mi się podoba taka niby prosta, a ten ażurek jest jak wisienka na torcie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna chusta, pasuje do wielu stylizacji. Czekam na czerwoności i żółwie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Super chusta pięknie się prezentuję :) No no i prezencik sobie ładniusi sprawiłaś :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Liście z Haruni zdobią pięknie, przez co chusta wyszła bardzo ładna.
    Moteczków Ci trochę zazdroszczę, szczególnie tych czerwonych. Czekamy zatem na kolejne dziergadełka.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  11. Moteczki są śliczne :) Chusta - super!

    OdpowiedzUsuń
  12. Och jak mi się marzy taka Haruni, W końcu muszę się zebrać i sobie taką zrobić :)
    Moteczki, szczególnie te czerwone istne cudeńka, też bym je miziała bez końca:) Piękny prezent sobie zrobiłaś.
    Pozdrawiam- Jola.

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj, piękna chusta, naprawdę!!! A i prezencik porządny:) pozazdrościć:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna chusta, teraz wkoło nas to tak biało jak ta chusta! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudo !!!!!!!pozdrowionka cieplutkie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowna jest ta chusta. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczna chusta. To mój ulubiony wzór.

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna chusta, od dawna mi sie marzy taką zrobić dla siebie, ale jak wiadomo szewc .....
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Chusta jest śliczna, a prezenty zrobiłaś sobie cudne :-) Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jaka piękna!!! a prezenty wymarzone :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Chusta przepiękna :-) A moteczki... eh pozazdrościć ... Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kasiu kolejna cudna chusta. Wykończenie listkowe jest bardzo atrakcyjne. Nowa włóczka piękna , ciekawe czy będzie następna chusta ? Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękna chusta:) a prezenty ......marzenie:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Chusta przepiękna, a prezenty super sobie zrobiłaś.

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudowna chusta oraz włóczki.
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :))

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękna chusta, uroczy ten element brzegowy w liście! Prezenty...kiedy się dzierga - cóż lepszego na prezent niż włóczki i kordonki?! Popieram i jestem za! Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  27. Piekna chusta ;D ja podobny prezencik sobie zamowilam i teraz niecierpliwie czekam ;D mysleze przyjdzie w polowie stycznia ;D
    Udanego dziergania w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękna elegancka chusta, prezentuje się ślicznie. Pozdrawiam serdecznie życząc Najlepszego Nowego Roku i mnóstwa czasu na dzierganie.

    OdpowiedzUsuń
  29. Pięęękna chusta - cudeńko, moteczki takie kuszące, bardzo jestem ciekawa co z nich powstanie.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Przepiękna chusta! Właśnie sobie pomyślałam, że taka biała ożywiła by mi ładnie płaszczyk - dopisuję do listy do zrobienia! A kolory wełen - cudne!!!!!!
    Miłego dnia,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  31. Mozna tak powiedziec ,ze to zimowa Haruni bo nie ma azuru w srodku.Mnie sie taka tez podoba.Kasiu , sliczna chusta zrobilas.Zas wloczki sa piekne.Wszystkiego dobrego w Nowym Roku 2015.

    OdpowiedzUsuń
  32. na pewno powstaną same śliczności :)
    Chusta piękna, delikatna i prosta:) lubię takie

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękna chusta. Prezent wspaniały (ja się nie załapałam do Tysi). Twórczych pomysłów w Nowym Roku, duzo dobrego w każdej dziedzinie życia

    OdpowiedzUsuń
  34. Twoje chusty zawsze są piękne:) A prezent sobie zrobiłaś zacny:)))

    OdpowiedzUsuń
  35. Piękna chusta :-) Moteczki urocze :-) Ciekawe co z nich będzie wyczarowane :-)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ale cudna! :)) Tylko się otulić :) Podziwiam Twoją wytrwałość w robieniu zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Dołączam do reszty - chusta naprawdę jest piękna!!

    OdpowiedzUsuń
  38. Pięknie się opatulasz tą cudną chustą Kasiu :-)

    Wszystkiego co najlepsze na Nowy Rok !

    OdpowiedzUsuń
  39. Witam serdecznie! Piękna chusta! A może zapisałaś, jak rozliczyłaś oczka do listków? Przymierzam się do tego wzoru, zwykłą ażurową już kilka razy robiłam, ale taka wydaje mi się subtelniejsza. Pozdrawiam gorąco i życzę udanego 2015 roku, wielu inspiracji i spełnienia marzeń.

    OdpowiedzUsuń
  40. Cudowne zdjęcia Kasiu. Chusta rewelacyjna, już kiedyś przymierzałam się do niej i ciągle nie daje mi spokoju:-) Moteczki przepiękne, ja już niestety nie zdążyłam zakupić ich u Tysi:-) Gorąco Cię pozdrawiam i życzę szczęścia w Nowym Roku:-)

    OdpowiedzUsuń
  41. Przepiękna chusta i do tego z alpaki. Lekko, zwiewnie i ciepło - wyrób idealny :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  42. Kasiu, piekna sesja i co za poswiecenie, zrobilas to dla nas, dziekuje, nie dalabym rady , jestem bardzo cieplolubna,, chusta piekna, dziekuje za komentarz i zycze na Nowy Rok duzo zdrowia, milosci i radosci,wszystkiego co najlepsze,piekne prezenty, gratuluje,sciskam mocno

    OdpowiedzUsuń
  43. Dziękuję za życzenia Świąteczne i życzę szczęśliwego Nowego Roku:)

    OdpowiedzUsuń
  44. Chusta sliczna, a prezentow to ja zazdroszcze normalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Chusta wspaniała. Dziękuję za życzenia i życzę Tobie również Szczęśliwego nowego Roku!!!

    OdpowiedzUsuń
  46. Chusta piękna wyszła, prezenciki super.
    Dziekuję za odwiedziny u mnie i pozostawione życzenia. Tobie również zyczę wszytkiego dobrego w Nowym Roku . Duzo zdrowia , pogody ducha, wielu twórczych pomysłow i czasu na ich realizację.

    OdpowiedzUsuń
  47. Chusta prosta, ale wygląda świetnie, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Cudowna chusta! Wygląda kusząco, więc może kiedyś skuszę się na dzierganie chust...

    OdpowiedzUsuń
  49. Też mi się podoba taka oszczędna Haruni :) Welenki super!

    OdpowiedzUsuń
  50. Wspaniałe zdjęcia na pierwszym jak motylek :)

    OdpowiedzUsuń