Obserwatorzy

26.12.2014

293

Trwają Święta :-) Bardzo lubię takie długie świętowanie :-) Jeszcze jutro i pojutrze mam wolne - jupi! Za oknem delikatnie pada śnieg, a ja siedzę w ciepłym mieszkanku i odpoczywam :-)
Z tego odpoczywania skończyłam moją Nocną Furię - zawsze chciałam ją zrobić i nareszcie znalazłam gotowy wzór do wykorzystania :-) Zrobiłam ją dla mojej córci.
Wzór tutaj - klik!
Znalazłam go na którymś z Waszych blogów, ale niestety nie zapisałam sobie, gdzie... przepraszam bardzo.
Resztki czarnej włóczki i nieznanego rozmiaru szydełko.
Szycie to nie jest moja mocna strona... jak widać po oczach ;-)


 Moja niekaprysząca modelka :

Jak widać i u mnie spadł cały centymetr śniegu :-)

Pozdrawiam Was świątecznie i zimowo :-) Dobrego świętowania Wam życzę :-)

38 komentarzy:

  1. Jakie cudne zielone oczy!!!!!!!!!!!!!!!!!!! cudownego świętowania Kasiu:)pozdrawiam cieplutko:)u mnie też spadł śnieg i jest -5 :)))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyszła a bajkę uwielbiam :)) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Nocna Furia jest śliczna, ale modelka, kochana. Pozdrawiam świątecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też lubię takie długie świętowanie. Fajnie te święta wypadły w tym roku :))
    A Furia super!
    Zszywanie to i moja zmora ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przesłodki! Wygląda identycznie jak ten z bajki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Furia jest fantastyczna :) Też mam ostatnio etap "stworzenia szydełkowane". Teraz zabieram się do zrobienia szczurzego oseska... Brzmi średnio, wiem :) Ale do kompletu z moją Teodorą będzie pasował znakomicie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. U nas też pada, pada śnieg... Ale na dzwonki sań wciąż jeszcze za mało napadało;)
    Nocna Furia wygląda genialnie, szczególnie te oczy!

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie nie ma śniegu a nawet padał deszcz :( Uwielbiam takie długie, leniwe świętowanie. Ja zrobiłam sobie długie wolne bo aż do 7 stycznia i jestem niezmiernie szczęśliwa z tego powodu :)
    Furia wygląda super. To chyba stworek z jakiejś bajki ?
    Pozdrawiam i życzę przyjemnego, świątecznego leniuchowania.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale fajny stworek, dobrze jest treoche poodpoczywac, poobijac sie, z kolezanka nauczycielka ,prosze ja tylko nie mowmy o pracy i szkole, jakis relaks dla nas, odpoczynek, spacer na swiezym powietrzu,pozdrawiam ,dzikuje za komentarz,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacyjna smoczyca :) Piękna Ci wyszła ta maskotka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Furia wyszła świetnie. Ja tam niedociągnięć nie widzę żadnych :)
    Kasiu, na długie świętowanie, jeszcze raz wszystkiego co najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Heh, też miałam oko na ten wzór i obiecałam sobie że jak tylko znajdę trochę czasu to zrobię Nocną Furię bo uwielbiam tą bajkę :). Ale jakoś nigdy nie mam czasu i mnie ubiegłaś ;)
    Twoja wersja wygląda świetnie :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. Tresujemy smoka!!! U mnie też posypało świat cukrem pudrem. Rano wstałam bardzo zdziwiona ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kasiu-Furia jest piekna.Ladna praca i bardzo mi sie podoba.Ladne ma oczka.Zostawiam pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  15. Kasiu - zdjęcia jak zwykle masz piękne, a furia - śliczna :-) Pozdrawiam świątecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Obie modelki wspaniałe :) Miłego odpoczynku. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Doskonale komponuje się z tym śniegiem.
    Wszystkiego dobrego... ja jutro do pracy :-(

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkiego dobrego po świętach :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Super Nocna Furia! A modelka, ta żywa, stanęła na wysokości zadania i pięknie pozuje:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Nocna Furia wyszła wspaniale !!!!
    Jak żywa, tylko mniejszych rozmiarów ;)
    Wesołego po świętach
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystkiego dobrego po świętach , I szczęśliwego Nowego Roku ,,

    OdpowiedzUsuń
  22. Prawdziwa furia!!! Niesamowita!!!
    U mnie śniegu jeszcze mniej, ale najważniejsze że coś tam jest. Dziś pobielone, ale od szronu;)
    Miłej soboty:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Przepiękna Kasiu :-) Wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  24. Ciekawa ta Nocna Furia i jaki wspaniały kontrast na śniegu! Miłego wypoczynku Kasiu! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  25. Nocna Furia jest fantastyczna, a modelka jak zawsze urocza ;-) Pozdrawiam i życzę miłego wypoczynku :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Super Ci wyszła ta furia. Ostatnio koleżanka mi mówiła, żebym zrobiła tego smoka, bo dzieciaki szaleją na jej punkcie...U mnie śniegu trochę więcej i mróz trzyma -12. Pozdrawiam miłego odpoczynku

    OdpowiedzUsuń
  27. Wspaniała ta Nocna Furia!!! Rewelacyjna i dopracowana!!! Nie przejmuj się mnie igła też nie lubi i jak tylko mogę to unikam jej jak ognia i lodowatej wody:)))Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Oryginalny stworek Ci wyszedł Kasiu, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  29. Ale super!!!! Jestem zachwycona. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  30. Jaki słodziak :) Kochana życzę Ci udanego Sylwestra i Szczęśliwego Nowego Roku !!!

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajniutka ta Nocna Furia :) najbardziej zachwyca mnie jak zawsze Sonieczka :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo pięknie, starannie i piesio pozuje jak należy. Kasiu pozdrawiam i czekam na śnieżek. U Ciebie już jest. We Wrocławiu ani grama

    OdpowiedzUsuń
  33. boooska Furia! bede musiala synkowi zrobic- na pewno mu sie spodoba ;D
    Pozdrawiam serdecznie!!

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetny ten Twój stworek. Bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Sonia i Furia to duet idealny:)))

    OdpowiedzUsuń
  36. Widzę że szczerbatek którego kiedyś robiłam a w zasadzie całą rodzinkę się spodobał :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń