Obserwatorzy

17.08.2012

138

Niestety nadal nie mam nic ciekawego do pokazania...
Coś tam robię, ale niestety nic nowego...
Ale zakupy idą mi całkiem dobrze :-) W poniedziałek w lidlu kupiłam sobie szydełka :-) Jakoś nigdy ich nie mam za dużo :-) Za niecałe 7 zł mam 3 szydełka :-)
Ale moim największym zakupem była maszyna do szycia... Nareszcie :-)
W tle najważniejszy użytkownik naszej maszyny do szycia ( moja córcia jest jej współwłaścicielem :-))

W środowe święto pojechaliśmy nad jezioro Złotnickie.
Kilka zdjęć z naszego wypadu:






Pozdrawiam Was bardzo serdecznie :-)
Może mi szczęście dopisze i następnym razem będę mogła w końcu pokazać Wam coś przez siebie udzierganego...

10 komentarzy:

  1. Serdecznie pozdrawiam i wszystko ładnie wygląda na zdjęciach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Szydełkiem nie lubię robić, ale maszyny i wypadu nad jezioro zazdroszczę. Ładne zdjęcia, więc okolica pewnie też tak ładna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Widze że nie tylko ja kupowałam szydełka w Lidlu :) zgadzam się szydełek nigdy za mało :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje maszyny :-) widze ze mamy podobne zmaiłowania.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna wycieczka.
    Te orzechy to chyba jeszcze niezbyt dojrzałe ;) Mam miłe wspomnienia z takimi.Jak byłam mała to wybrałam się z siostrą i kuzynką na małe złodziejstwo ;)To było takie już dawno opuszczone domostwo.Chciałyśmy przechytrzyć innych nam podobnych(bo takich drobnych złodziejaszków była cała wieś dzieciaków)i naszarpałyśmy ich nieco wcześnie.Mama popatrzyła na nasze łupy i powiedziała że jak ich szybko nie zjemy to mogą się popsuć,bo są niedojrzałe jeszcze.No i zrywałam się w nocy tak byłam przejęta...chciałam przez sen lecieć jeść te orzechy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super zakupy zrobiłaś, moja córcia chce się uczyć tylko mi jakoś nie po drodze. Zazdroszczę wycieczki, cudne fotki. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też kupiłam te szydełka. I nawet maszynę do szycia mam z tego samego sklepu. Tylko, że mam Silver Crest. Jestem bardzo zadowolona z tego zakupu. Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny

    OdpowiedzUsuń
  8. Super wycieczka :) Złotniki to piękne miejsce :) Lubie tam jeździć z Rodzinką :) Cisza spokój :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne są te szydełka, też sobie kupiłam :) maszyna też mnie korciła ale jeszcze nie tym razem...
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń