Obserwatorzy

25.11.2012

164

Skończyłam :-) Muszę Wam się przyznać, że to jest pierwsza moja praca, w której liczyłam oczka nawet przez sen...
Nie zrobiłabym tego sweterka, gdyby nie Agnieszka - wdzięczna Ci jestem bardzo... nawet nie wiesz, jak bardzo... Gdyby nie Ty - nigdy bym go nie zrobiła. Dziękuję.
Wzór - vitamina D.
Włóczka - sonata z aniluxu - zużycie -  4 i pół motka :-)
Druty - KP 4.
Nie mogłam się zdecydować, które zdjęcia wybrać - dlatego wybaczcie ich ilość... Fotografem była moja córcia - ona robi mi najlepsze zdjęcia :-)





Mnie bardzo się podoba - jest idealny :-)
Rękawy - też dzięki Agnieszce - pierwszy raz w życiu robiłam bezszwowo :-) Pierwszy mój sweterek bez jednego szycia :-)
Nie wspomnę ile razy go prułam i ile razy zaczynałam od nowa...
Jak Wam się podoba....?

36 komentarzy:

  1. Podoba się:)
    A gdzieś Ty takie słońce znalazła?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie w nim wyglądasz:)Jest bardzo energetyzujący!Super:))Pozdrawiam serdecznie:D

    OdpowiedzUsuń
  3. ŁADNY , KOLOR SUPER DO TWARZY, POZDRAWIAM
    tereska666.blogspot.com
    (zapraszam)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba się! ładnie Ci w tym kolorku:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo się podoba. Ślicznie w nim wyglądasz, jest bardzo twarzowy:)
    Pozdrawiam, Marlena

    OdpowiedzUsuń
  6. baaaaaaaaaaaardzo!!!! kolor cudny i wykonanie perfekcyjne!

    OdpowiedzUsuń
  7. Kasiu wyszedł fantastycznie !!! :) w kolorku tym Ci do twarzy :)
    Jejciu Ty masz chyba druty z turbodoładowaniem :))
    Pozdrawiam Cię serdecznie :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Pewnie że się podoba!!! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo sie podoba - zarówno wykonanie, jak i kolor i Modelka prezentująca pracę w udziergu :-)
    Jak się sonata sprawdza w tym modelu? Bo córka chce ten sweter, a właśnie Sonaty mam jeszcze trochę do zagospodarowania.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe rozwiązanie świetny kolor[do twarzy Ci] pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo mi się podoba!!! Kolorek również wybrałaś bardzo apetyczny :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny sweterek, a kolor świąteczny :) Rewelacyjnie wyglądasz, to i fotki się udały. Pozdrawiam ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowny...wszystkie ochy i achy już tutaj padły.
    Wyglądasz w nim rewelacyjnie!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie no...Kasiu jestem z Ciebie ogromnie dumna. Nie dosyć że pojętna uczennica, to jeszcze i ambitna- idealna kombinacja. Sweterek wyszedł bajeczny i wspaniały, i kolor i pięknie leży! Myślę, że rozkręcisz się teraz w sweterkach :-))) szybko Ci idą! A zapał masz ogromny! Serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczny! Bardzo do Ciebie pasuje i krój, i kolor :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczny sweterek, bardzo mi się podoba.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Przecudny sweterek! Bardzo mi się podoba :) A to,że prułaś niezliczoną ilość razy to teraz nieważne! Efekt jest niesamowity :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Warto było pomęczyć się, piękny:)))

    OdpowiedzUsuń
  19. Fantastyczny jest ten model świetnie w nim wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo mi się podoba :)) i ten kolor bajka... pozdrawiam cieplutko Viola

    OdpowiedzUsuń
  21. Rzeczywiście świetny sweterek. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. O jeżzzzu! Ale piękny!!!!!!!!!!! Cudowny! Ja tez taki chcę!!!! Natychmiast!

    OdpowiedzUsuń
  23. fantatstyczny!! oj tez i sie taki marzy:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jest cudny i aż mi szkoda że nie na moją figurę :) ewa

    OdpowiedzUsuń
  25. Warto było się pomęczyć bo sweterek wyszedł pierwsza klasa:))

    OdpowiedzUsuń
  26. I mnie bezdyskusyjnie podoba sie wzór na plecach i fason

    OdpowiedzUsuń
  27. Prześliczny sweterek wydziergałaś. Full energii i fajny wzór:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Przepiękny. Witamina to moje marzenie!

    OdpowiedzUsuń
  29. uroczy :) i ten czadowy kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ładnemu we wszystkim ładnie. A już jak taki sweterek piękny założy to tylko podziwiać!

    OdpowiedzUsuń
  31. CZY TEN WZÓR JEST GDZIEŚ ROZPISANY W NASZYM JĘZYKU , WIEM ŻE JEST PO ANGIELSKU ALE OBAWIAM SIĘ ŻE JEŚLI NAWET WRZUCĘ W TŁUMACZA TO NIC Z TEGO NIE ZROZUMIEM :-( PROSZĘ ODPOWIEDZ , MOGĘ ODKUPIĆ WZÓR ALE NIE JESTEM PEWNA CZY AUTORKA TEGO WZORU BYŁABY ZADOWOLONA :-)

    OdpowiedzUsuń