Obserwatorzy

13.03.2013

187

Miało być tak pięknie... Miałam nadzieję, że będzie już ciepło i wiosennie... No niestety - jest jak jest ;-)
Marzyła mi się żółta chusta - niestety jakoś nie udało mi się trafić na idealny odcień. Za to jakiś czas temu kupiłam w lidlu bawełnę w wymarzonych odcieniach. Włóczka nosi nazwę - wiosna :-)
Wzór znalazłam i kupiłam - cladonia. Jestem z siebie bardzo dumna, bo poradziłam sobie z nim sama :-) Pierwszy mój wzór w języku angielskim, który zrozumiałam :-)
Zużyłam około 250 gram włóczki.
Druty - KP 4,5.
Ostrzegam - będzie dużo zdjęć :-)







Oj zmarzłam podczas robienia zdjęć... :-)
Jak Wam się podoba?
Pozdrawiam wszystkich zaglądających do mnie :-)

56 komentarzy:

  1. oho,ho! Rewelacja. Bardzo ciekawa. Kolor też. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne, super kolory, myślę ze zaklinanie wiosny już masz z głowy:) za rozpracowanie angielskiego wzoru czapki z głów! podziwiam, bo mi to nijak nie wychodzi.
    Pozdrowienia wiosenne

    OdpowiedzUsuń
  3. Chusta śliczna, rzeczywiście wiosenna w kolorach i pasuje do Twojej karnacji. Na ten wzór od dawna miałam ochotę, ale pomyślałam, że kupię i nie dam rady rozszyfrować, a Tobie się udało.

    OdpowiedzUsuń
  4. Torchę słońca w zimowy dzień, piękna chusta i jakie fajne zdjęcia , :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super chusta i jaką ma uroczą falbankę :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. No podoba sie bardzo:) i mam nadzieję, że przywołasz nią prawdziwą, bo u mnie też zima w pełni, wrrr...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Nawet nie wiosenna a letnia, śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja w żółtym wyglądam tragicznie więc omijam ten kolor szerokim łukiem :) ale Tobie jest w niej bardzo dobrze, super wzorek zwłaszcza wykończenie bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna chusta i w kolorze, który nie tylko oko raduje, ale i wygląd na Tobie bardzo dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się! A ta zima to chyba nie odpuści! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. C U D O W N A! Przepiękna!

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna jest:)w Lidlu mają włóczki?jakoś nigdy nie widziałam...

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie słoneczna chusta :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj podoba się, podoba!!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna wiosenna, energetyczna i optymistyczna:))

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo efektowne połączenie kolorów zaskutkowało piękną chustą:))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Piekne kolorki :) Prawdziwie optymistyczna chusta. Ostatanio tez mnie do zoltego ciagnie :) Podziwiam za pozowanie w plenerze ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ciekawy wzór i piękne wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ojej,jakie słoneczko!Bardzo ładny wzór,bardzo ładna chusta:))

    OdpowiedzUsuń
  20. No jak pięknie wiosennie :) A modelka jak się tajemniczo uśmiecha...może coś wie o tej wiośnie? że już za rogiem na przykład :) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Wspaniała... i ten kolor...wooooooow

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo mi się podoba bo jest taka radosna :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudna ta chusta. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Super chusta! Taka słoneczna, jak prawdziwa zapowiedź wiosny. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  25. Sama radość!!!Pozdrowionka cieplutkie:))))

    OdpowiedzUsuń
  26. E no ślicznie wiosenna. Bardziej z kaczeńcami i żonkilami mi się kojarzy ale tulipanki też mogą być. Mam dość tej zimy, zwłaszcza że nie wydawało mi się ale to był fakt stwierdzony iż większość zimy była pochmurna. Moje baterie słoneczne ciągną już na oparach ratunku.....

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczna !!! taka wiosenna ..... co ja mówię ? bardziej letnia, tak, przypomina mi lato... cieplutki słoneczny dzień :))
    Bardzo lubię Cladonię, zrobiłam już dwie i na tym nie koniec ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. kolor jest wspaniały, jest po prostu cudna-super wiosenna i wesoła, może przywoła wiosnę
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczna :) Cladonia tak ma, że zawsze pięknie wygląda, prawda? I gratuluję przebicia się przez rozpiskę :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Cudna ! Kolory słoneczne może wywołaja wiosnę:)

    OdpowiedzUsuń
  31. cudna chusta śliczne kolory takie wiosenne pozdrawiam basia

    OdpowiedzUsuń
  32. piękna chusta,
    aż cieplej od patrzenia na te kolorki

    OdpowiedzUsuń
  33. jest cudowna i prosze Cie noś ją w dzień i w nocy może w końcu zima się wystraszy?

    OdpowiedzUsuń
  34. Podoba się bardzo:) Piękna chusta i piękne kolory. Bardzo Ci do twarzy w tym cudeńku:)

    OdpowiedzUsuń
  35. O jest świetna :)) mam nadzieję, że się nie pochorujesz po tej sesji.... pozdrawiam cieplutko Viola

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękna jest! I super prezentuje się w każdych warunkach. Podoba mi się bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  37. Aleee słoneczne kolory :) Super! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  38. jeny jak mi sie takie chusty podobają......... podziwiam :D

    OdpowiedzUsuń
  39. Masz prawo być z siebie dumna - stworzyłaś piękną chustę w cudnych kolorkach :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Kasiu, Kasiu! Jaka śliczna z Ciebie kobietka i w dodatku w pięknej chuście :)))) Uwielbiam takie wykończenie, pyszniutkie te pikotki. Mówisz, że wzór czytelny? Ale są schematy czy tylko opis?

    OdpowiedzUsuń
  41. Ale dopieszczona - pięknie razem się prezentujecie :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Taaaak! Chusta zdecydowanie wiosenna!! :D

    OdpowiedzUsuń
  43. Kasiu, chusta wspaniała , słoneczna i mam nadzieję ,że pomoże w zaklinaniu wiosny. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  44. Oj, piękna jest i taka energetyczna:)
    pozdrawiam, Marlena

    OdpowiedzUsuń
  45. Oj podoba! jaka słoneczna!
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  46. Kasiu... w końcu trafiłam do Ciebie ... z tego co pamiętam dodawałam Cię do obserwowanych ale ... hm... nie widzę...
    śliczne żółtości ... bardzo lubię ten kolorek...
    śliczna chusta i ... pasuje do ciemnych włosów
    pozdrawiam cieplutko
    a teraz jeśli pozwolisz polatam sobie trochę u Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  47. Z takimi kolorami to wiosna musi wreszcie nadejść. Wab ją nadal takimi pomysłami. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  48. Chusta fajna, modelka super, razem duet marzenie. A pomysl na chustę pewnie "zpapuguję". Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  49. FANTASTYCZNA, SŁONECZNA I PIĘKNA!

    OdpowiedzUsuń
  50. Piękna Ci wyszła ta chusta. Kolory ma cudne takie wiosenne słoneczko :)

    OdpowiedzUsuń
  51. O ja cie! ale cudny kolorek!!! Od razu człowiekowi robi się wiosennie na duszy :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Jaka piękna :) Nie lubię żółtego, ale ta chusta mnie zauroczyła :)

    OdpowiedzUsuń