Obserwatorzy

26.04.2015

312

Zatęskniłam do szydełka :-)
A zdarzyło się tak, że miałam do przerobienia resztki (mniej więcej 3/4 motka :-)) kordonka Burano - klik!, to postanowiłam zmienić go w bieżnik. Uwierzycie, że jeszcze nigdy w życiu nie dziergałam bieżnik....? Musiałam to zmienić :-)
Wybór mój padł na wzór znaleziony tutaj - klik!
Zmodyfikowałam go troszeczkę, bo musiało mi starczyć nitki. I nawet mi się udało - został maleńki kłębuszek :-)





Starałam się delikatnie go usztywnić, ale jak widać, nie jestem w tym mistrzem :-)
Jak Wam się podoba...?

Ostatnio niestety nie dziergam i będzie coraz mniej moich prac... Brak pomysłów, brak chęci...
Mam nadzieję, że mi to przedzie - trzymajcie kciuki :-)
Życzę Wam dobrego  tygodnia :-)

55 komentarzy:

  1. Śliczny-:)
    wiesz ,że ja też nigdy nie dziergałam bieżnika???koniecznie muszę to zmienic,patrząc na Twój nabrałam chęci!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny! Muszę wypróbować ten wzór.

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzeczywiście.Szydełkowych prac nie kojarzę u Ciebie.Bieżnik fajniusi.Jeśli mogę Ci zaproponować to przy następnym praniu po usztywnieniu upnij go szpileczkami .Wtedy będziesz mieć równiutkie brzegi.Jest to czynnośc za którą sama nie przepadam.Niestety lenistwo moje jest wtedy widoczne na prezentowanych udziergach.
    Też mam okresy, że nie mam koncepcji, że mi się nie chce, że rzecz niebywała ogarnia mnie znudzenie jakąkolwiek formą dziergania.Odpuszczam na jakiś czas i już.Nie martwię się.Przyjdzie pora, naładujesz akumulatorki i zasypiesz nas nowymi tworami:)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kasiu, cudowny! Wygląda cudownie na stole.. Nie mogę się papatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny bieżnik zrobiłaś...koniecznie musisz sięgać częściej po szydełko:)
    Brak chęci szybko Ci minie...będe trzymać kciuki:)Czasem każdą z nas dopada takie znużenie i w końcu mija:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Arcymistrzowskie...
    Bardzo ladnybieznik.Wyglada slicznie.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Lato idzie , a wtedy wszyscy mniej dziergaja . Piękny bieżnik i cudowna prezentacja z moimi ulubionymi stokrotkami , a odnośnik jak do raju .

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny bieżnik!!! Wspaniale się prezentuje!!!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Te chęci to tak chwilowo poszły sobie odpocząć - wrócą:)))
    Bieżnik bardzo ładny i jak widać dosyć duży.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny bieżnik fajne są te ananaski i stokrotki cudne :)))
    Kasiu jakie mało - przecież my nie roboty że ciach i już powstało - robótka potrzebuje natchnienia , czasu i leżakowania ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Kasiu, mam wrażenie, że wszystkich nas porwało przesilenie wiosenne, mniej czasu na robótki , ale za to więcej czasu na powietrzu , w ogrodzie, na rowerze , z dziećmi:) Wena wróci jestem o tym przekonana, może po prostu potrzebny nam jest odpoczynek:) Pozdrawiam Cię serdecznie wpatrując się z zachwytem w Twój bieżniczek:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawy wzorek jeszcze go nie widziałam:) cierpisz pewnie na przesilenie wiosenne ale Ci przejdzie:) A odpoczynek zawsze się przyda:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Kasiu piękny bieżnik wyszydełkowałaś :)
    Pozdrawiam i myślę że chęci wrócą Ci niebawem.

    OdpowiedzUsuń
  14. Kasiu bieżniczek bardzo wdzięczny. Wykrochmalony, że hej. I tak myślę sobie, że czasami trzeba trochę odpuścić. Zająć się czymś innym, by wrócić ze zdwojoną siłą do ulubionego dziergania. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczny! U mnie też ostatnio przestój był...ale wraca wena i chęci i Tobie też tego życzę! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. O matko jaki śliczny !!! Super wygląda i pasowałby na mój stół :)
    Małym przestojem się nie przejmuj, może musisz odpocząć, naładować akumulatory... poczekamy. Wena wróci :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny bieżnik, idealna praca i nici wykorzystane, same plusy.
    Ciekawy wzór serwety kusi, oj kusi ... może kiedyś wykonam:):)
    Miłego popołudnia.

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny bieżnik ,wiele pracy w niego włożyłaś. A chęci i energia na pewno wkrótce wrócą .pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  19. Kasiu bieżnik pięknie wygląda ,o i ja mam jakiegoś lenia i brak weny .Choć teraz skupiłam się na diecie bo postanowiłam zgubić troszkę i zajmuje mi to sporo czasu .
    I robótki poszły na bok ,chodź dziergam teraz szal ale strasznie wolno mi to idzie .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Pięknie :) życzę powrotu weny :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo piekny , gratuluje , mam tez podobne stokrotki na balkonie, pozdrawiam cieplo

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczny bieżnik zrobiłaś :).

    Jakie masz fajne stokrotki, to teraz tylko czekam aż moje będą mieć tyle kwiatuszków :).

    Mam nadzieję, że wena szybko Ci wróci :).

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękny bieżnik, weny Ci życzę! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wena na pewno sama przyjdzie, a bieżnik piękny. Pasowałby mi taki szary... Mam nawet odpowiedni motek... Myślę, że skorzystam ze wzoru :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bieżnik piękny ;-) Z weną u mnie podobnie - musimy to przeczekać...Pozdrawiam;-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wspaniały chyba odgapie... :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ps. Dziewiarka wytrawna z brakiem weny twórczej- to na pewno przejściowe!!!!

      Usuń
  27. Śliczny. Chyba też nad takim pomyślę, bo bardzo mi się podoba :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczny wzór wybrałaś:) Wyszedł piękny bieżnik. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Bieżnik jest piękny !!!!!
    Wspaniały wzór znalazłaś.
    A chęci wrócą, bo puki co początki pięknej pogody.
    Więc trzymam kciuki.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Podziwiam Twój bieżnik bo ja dopiero odkrywam szydełko i takie koronki to nadal czarna magia ☺ wena wróci jestem tego pewna a każdej z nas czasami potrzeba odpoczynku 😊

    OdpowiedzUsuń
  31. Piekny bieznik sobie sprawilas :)) Ale i chusta i chusteczki ozdabiane koronka baardzo mi sie podobaja :)) Piekne te Twoje prace :) Trzymam kciuki za powrot checi !!! :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ślicznie wygląda z tymi stokrotkami:))

    OdpowiedzUsuń
  33. Kasiu, piękny bieżnik i śliczne zdjęcia ze stokrotkami!
    Oby zastój rękodzielniczy trwał jak najkrócej, bo czekam na każdą Twoją pracę :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękny bieżnik, Kasiu zrobiłaś... śliczny :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Piękny bieżnik zrobiłaś- podziwiam i wzór i wykonanie :)
    Pozdrawiam, Marlena

    OdpowiedzUsuń
  36. Kasiu bieżnik wyszzedł cudny . Ja lubię bardzo dziergać a usztywniać nie !!! Też często u mnie jest nierówno. Pozdrawiam cieplutko !!!

    OdpowiedzUsuń
  37. Przepiękny bieżnik. Zachwycający wzór. Tak bardzo mi się spodobał, że z przyjemnością skuszę się na wzór :)
    A jeśli chodzi o usztywnianie to się przyznam, że ja swoich serwetek i bieżników nie usztywniam a tylko blokuje a po wyschnięciu traktuję lekko rozgrzanym żelazkiem ;)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  38. bardzo sie podoba :) śliczny wzór i fajnie sie prezentuje na stole :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo ładny bieżnik.
    Wena na robótki na pewno przyjdzie, ja teraz też tak mam, niestety, ale mam nadzieję, że mi to w najbliższym czasie przejdzie.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  40. Śliczny, pięknie się prezentuje na ławie.

    OdpowiedzUsuń
  41. Na pewno przejdzie, a bieżnik jest śliczny, wspaniały wzór:-)

    OdpowiedzUsuń
  42. No i proszę wyszedł super ! Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  43. Piękny bieżnik :)
    Czasami wystarczy odpocząć i pomysły i chęci same się pojawiają :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Bardzo podoba mi się wzór na serwetce. :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Boski ten bieżnik! Ma piękny, ciekawy wzór. Moje gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Świetny bieżnik ;-)) Trzymam kciuki za powrót weny i chęci ;-))

    OdpowiedzUsuń
  47. Bardzo ciekawy i oryginalny wzór.

    OdpowiedzUsuń
  48. Świetny bieżnik:) Trzymam kciuki za powrót weny. U mnie to samo więc może to wina wiosny;)

    OdpowiedzUsuń