Obserwatorzy

10.08.2012

137

Nic nie robię... :-)
Ale już niestety moje ręce nie wytrzymały tego :-) Zobaczyłam na blogu minimyszy stwora i córcia chciała też takiego potwora :-) Moje potwory:



Musiałam pomęczyć psa :-)

Dostałam prezenty od dziewczyn w związku z zabawą w podaj dalej :-) Pierwszy prezent dostałam od Joanny :-)
Nie bardzo niestety widać kolczyków... jakoś tak wyszło :-) starałam się, naprawdę :-)

Drugi prezent dostałam od Asi:
Dziękuję dziewczyny :-)
W poniedziałek nareszcie wracam do pracy :-) Już mam dość siedzenia w domu... Dzieci... Muszę w końcu odpocząć w pracy :-)

Dziękuję za odwiedziny u mnie :-) pozdrawiam Was serdecznie :-)

13 komentarzy:

  1. Zdjęcie pieska-bezcenne!:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne pianki wyszły :) Córeczka pewnie zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne stworki:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Stworki fajne a ten Twój pies to musi anielską cierpliwość mieć:))Pozdrawiam i życzę przyjemnego odpoczynku w pracy:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne stworki i prezenciki śliczne. Twoja modelka jest przeurocza:)
    pozdrawiam, Marlena

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnackie stworki. Fota z pieskiem bezbłędna:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyślę Tobie coś miłego ,
    promyk słonka na błękicie
    By Ci uprzyjemniał życie
    Krople rosy na trawniku
    szczęścia dadzą Ci bez liku
    śpiew słowika nad Twą głową
    Uśmiech, całus, dobre słowo
    I życzenia z serca mego
    Dnia miłego i pięknego

    Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Stworek na nosie psiny ... super :))

    OdpowiedzUsuń