Obserwatorzy

5.08.2012

136

Jak już ostatnio napisałam - zakochałam się... Jak to z miłością bywa... nie wystarczyła mi jedna sztuka... :-)
Jeszcze raz dziękuję Elusi :-) 
Ostatnio skorzystałam z promocji w fastrydze i zakupiłam Magic Fine. Nie jest to moja ulubiona włóczka ( teraz to już wiem :-)) ale kolory ma super.
Zużyłam 2 i pół motka.
Farbuje - szczególnie czerwone elementy.
Kolory same się układały - nic nie mieszałam :-)



Nie miałam dzisiaj serce męczyć psa, więc męczyłam córcię :-)
A na tym zdjęciu najlepiej widać wielkość ( na zdjęciu niestety ja )
Robi się czapka do kompletu... tylko chyba za gorąco dla niej bo nie chce się robić :-)

Wena opuściła mnie i nadal nie wróciła... Nie mam żadnych nowych pomysłów...

Dzisiaj spacerując drogą spotkaliśmy żmiję :-) Strasznie było. Szczególnie martwiliśmy się o psa.
Dała się sfotografować:
Pozdrawiam wszystkich wakacyjnie :-)

21 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie wyszła Ci chusta i kolorystycznie super, ale spotkanie na drodze, ja bym spanikowała:)
    Pozdrawiam, Marlena

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna chusta, żmija nie specjalnie:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Powiem Ci że ta żmijka może być inspiracją do kolejnej robótki :)) coś w kolorze czekolady chociaż ten jaśniejszy kolorek bardziej mi się podoba;)) juz widzę świetna bluzeczkę;))) a chusta cudo moja wełna na nią leży i mocy urzędowej nabiera...:)) pozdrawiam Viola

    OdpowiedzUsuń
  4. Chusta bardzo ładna. U mnie żmij jest pod dostatkiem tak że wyjście do lasu lub na łąkę bez kaloszy grozi ugryzieniem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękniaste kolory. Też bym się w nich zakochała. Efekt końcowy rewelacyjny!
    Pozrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Chusta śliczna,bardzo ładne kolory.Ty wydziergałaś już drugą a ja się jeszcze za pierwszą nie zabrałam,niezłe tempo:)))A wena wkrótce wróci:))I na te żmije uważaj!

    OdpowiedzUsuń
  7. Superowa chusta - śliczna jest ! pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjna chusta:) a żmije omijam z daleka, a właściwie miejsca, w których mogłabym je spotkać. Ja dopiero dzisiaj wróciłam, zaległości nadrobię wkrótce. Miłej nocki :>>

    OdpowiedzUsuń
  9. Witaj chusta piękna i te kolory..a żmija bardzo ładna ale niebezpieczna , omijac szerokim łukiem :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Co tu dużo pisać....CUDOWNA!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna chusta!
    A żmija..ja bym spieprzała, tylko by się kurzyło, a Ty fotografujesz... :/

    OdpowiedzUsuń
  12. Cuuuuuuuuuuuudeńko!!!!!Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kasiu:) nie martw się , WENA też musi odpocząć. Chusta jak zwykle piękna . Kolory bardzo kobiece . Ach ...cudowna . Cieszę się , że mam taką zdolną przyjaciółkę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ciekawy wzór i raczej nie mam pojęcia jak się go robi :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super wzór i piękne kolory, tworzą niezwykłą całość!

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna chusta. A te kolory rewelacyjnie się przenikają:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak ładnie ułożyły się kolory, śliczna. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. No to już mamy po dwie :-). jestem zaskoczona tym co napisałaś o włóczce - mam z niej sweter zrobiony już dawno i nosi się fajnie, nie farbuje, ale mam inne kolory i jedynie troszkę się zmechacił. Śliczna jest Twoja chusta. Kasiu, wypatrzyłam już inną.... ;)

    OdpowiedzUsuń