Obserwatorzy

18.08.2012

139

Nareszcie...
Jakoś najlepsze pomysły co mogłabym zrobić przychodzą mi w trakcie robótek :-)
Mam teraz masę pomysłów :-)
Ale na razie summit. Zrobiona z zorzy (troszeczkę ponad 2 motki) ulubionymi drutami o nieznanej grubości :-)


Niestety zero pomysłów na zdjęcia... Jest upalnie, a ja się boję żmij... Dlatego nie mam dostępu do lasu.

W czasie wyjazdu wakacyjnego skończyłam w końcu dawno zaczęte zazdrostki dla koleżanki. Kończyłam je w Czorsztynie. Zdjęcie robione komórką:
A tak wyglądają już w swoim domku na swoim oknie (koleżanka zrobiła specjalnie dla mnie zdjęcia)

Miałam dzisiaj udany dzień :-) czego i Wam życzę :-)

26 komentarzy:

  1. Dzień dobry
    Ślę Ci uśmiech szczery wraz z powiewem lata...
    Życzę Tobie miłości od całego świata ...

    UŚMIECHAM SIĘ DO CIEBIE
    TAK CO DZIEŃ WITAM CIĘ
    BĄDŹ ZDRÓW,JUTRO WPADNĘ ZNÓW
    BUZIACZKI

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroski przemiłe :) I tak ładnie się komponują na oknie, brawo. Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  3. sliczna zazdroska i szal tez fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne zazdroski a o szalu nawet nie wspomnę, no cudny:)) Pozdrawiam Hania

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdrostki pięknie wyglądają w oknie. Szal też bardzo ładny:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale wypracowane zazdrostki o szalu nie wspomnę :) ewa

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zazdroski. Super prezentuja się na oknie. Szal również przyciąga oko. Fajne prace.

    OdpowiedzUsuń
  8. Moja siostra planuje zrobić sobie ten szal :)
    A zazdroska...czapki z głów!Pięknie robótkowy wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szal przepiękny!!! Zazdrostki w oknie wyglądają cudownie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale śliczniutkie te zazdrostki, a o tym szaliku już od dawna marzę.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyrazy uznania dla jednej i drugiej pracy:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny szal, a zazdrostki przecudne :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Ojej, zazdroski wyglądają niesamowicie!!! genialna praca:D A te dziurawy szal jest świetny, choc efektoweniej wyglądał zielony, o ile kolorów nie pomyliłam:D

    OdpowiedzUsuń
  14. Witaj zazdroski są cudowne pięknie się prezentują ...pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. szal super, a firanka cudna

    OdpowiedzUsuń
  16. zazdrosyki i szal sliczne...czuc juz jesien w powietrzu....pozdrawiam ania

    OdpowiedzUsuń
  17. Szai jest świetny chociaż ciężko wyeksponować kolor na fotkach a firaneczki pięknie się prezentują. Gratuluję cudnego zakupu:)
    Pozdrawiam, Marlena

    OdpowiedzUsuń
  18. Summit śliczny. Przymierzam się do niego od pół roku ale jakoś się zabrać nie mogę.
    Zazdroski przepiękne.

    OdpowiedzUsuń
  19. Milusiego wieczorku
    Niech ten tak pogodnie rozpoczęty tydzień
    będzie dla Was dobrym tygodniem. Cieplutko pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Firaneczki zachwycające! Piękne! Widzisz, Kasiu, a jeszcze niedawno martwiłaś się, że wena Cie opuściła :-))))))

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten szal to prawdziwe cudeńko! Zazdrostki pięknie się prezentują w oknie:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepiękna, jak ja kocham takie rzeczy!!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękna firaneczka ,ja mam z tego bluzeczkę .Pozdrawiam i zapraszam na mój blog.

    OdpowiedzUsuń