Obserwatorzy

26.08.2012

142

Już dawno nie zrobiłam żadnej serwetki :-)
Oczywiście to była miłość od pierwszego wejrzenia.
Podziwiałam serwetki z motywem konwalii robione przez Lacrimę, ale serwetki robione na drutach póki co jeszcze mnie przerażają... Za to u nieocenionej Dorotki znalazłam i to robioną na szydełku. Musiałam ją mieć :-)
Kordonek kupiony w kauflandzie w kolorze ecru.
Zużycie - niecały motek (dość sporo zostało).
Wielkość - ok. 66 cm średnicy.


Dzisiaj znowu było u nas wycieczkowo :-)
Pojechaliśmy rowerami do lasu :-)




Dziękuję za wspaniałe komentarze :-)
Pozdrawiam wszystkich serdecznie niedzielnie i słonecznie :-)

21 komentarzy:

  1. Twoja serwetka jest przecudowna!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. łał piękne zdjęcia wrzosu mmmma jaka urocza jaszczureczka :)
    Przepiękna serwetka :)))Lece po schemacik ...

    OdpowiedzUsuń
  3. Serweteczka jak mgiełka, piękna, a zdjęcia genialne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wygląda ta serwetka, a zdjęcia przyrody są śliczne pozdrawiam Viola

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna! Ja tez wzdycham do serwetek Lacrimy:-) i nawet jak spojzalam z daleka to Twoja wygladala jak na drutach! Sliczna! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Kasiu:) aż mi się lepiej na duchu robi oglądając twoje zdjęcia . Jest w nich tyle optymizmu i dobrej energii. Jesteś cudowna !!!!!
    Serwetka , chusta i w ogóle wszystko PIĘKNE :))))

    OdpowiedzUsuń
  7. sliczna serwetka..pozdrawiam ania

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna serwetka.
    Mnie też ciągnie do serwetek robionych na drutach i też jeszcze nie udało mi się przełamać, żeby spróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna serwetka! Zdjęcia wycieczkowe urzekające!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale się rozbujałaś! Kasiu, ciągle coś nowego robisz i to ekspresowo! :-))) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Serwetusia super, a mini żabcia przesłodka :)) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też dawno nie zrobiłam żadnej serwetki...A Twoja niewątpliwie jest boska! No i wycieczka do lasu udana, śliczne zdjęcia :)Pozdrawiam serdecznie !

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajna serwetka:) A spacer widać, że udany:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zazdroszczę bardzo bym chciała tam pojechać ...pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Witam! ale robisz cudne rzeczy! Piękności.
    Ja zaczęłam moją przygodę z robótkami ręcznymi w poniedziałek zapisałam się na kurs cross stitch i wciągnęło mnie. Ale takie piękne cuda jak Ty robisz to chyba mi się nigdy nie uda dokonać.
    Pozdrawiam z północnej UK

    OdpowiedzUsuń