Obserwatorzy

25.08.2012

141

Jeszcze przed wyjazdem wakacyjnym dostałam od mojego synusia prezent :-) Była to włóczka z Aniluxu o nazwie Gloria (100 % bawełny :-)) w pięknym pomarańczowym kolorze. Musiałam zrobić z tego coś dla siebie. Mój wybór padł na citrona.
Pierwszy raz w życiu robiłam ten wzór.
Uwaga dużo zdjęć :-)



I mój ulubiony model (a właściwie modelka)
Wczoraj spełniło się moje marzenie - kupiłam sobie rower :-) Idealny :-)
Musiałam dzisiaj go wypróbować :-)

Jestem zachwycona i szczęśliwa :-)
Za to dzisiaj z tego szczęścia upiekę mojej rodzince jabłecznik :-)
Dziękuję, że ze mną jesteście :-)
Pozdrawiam wszystkich weekendowo i słonecznie :-)


A w poprzednim poście modelką nie byłam ja tylko moja przyjaciółka...  :-) Jak tylko mogę unikam zdjęć :-)

14 komentarzy:

  1. Cudny udzierg! A w Twojej modelce można się zakochać:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super modna chusta - pozdrawiam ewa

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna chusta super modna.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny ten pomarańczowy pokrowczyk :)) Wzór niesamowity, czy bardzo trudny? Rower to też i moje marzenie ... niestety muszę poczekać do przyszłej wiosny ... mam nadzieję. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest świetna kolorek taki energetyczny super:)) pozdrawiam Viola

    OdpowiedzUsuń
  6. Super wyszła ta chusta, piękny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniała chusta Ci wyszła,kolor cudny,ostatnio jestem nim zauroczona:)))Gratuluję udanych zakupów,maszyna dobra rzecz a rower chyba jeszcze lepsza :)))Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super dziergadełko !Tez marze o nowym rowerze:)))Pozdrowionka:)

    OdpowiedzUsuń
  9. sliczna chusta..suepr polor...pozdrawiam ania

    OdpowiedzUsuń
  10. Energetyczny kolor, piękny wzór, świetna pelerynka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękna chusta w uroczym kolorku :))) Super będą wojaże rowerowe nono i jaki ładny wzorek bluszcza na nim :)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj, ta Twoja modelka to z dnia na dzień coraz bardziej wyrobiona;) Śliczne obie: modelka i chusta. Gratuluję nabycia roweru. Mój stoi i się kurzy. Ale jakoś nie mam do niego serca.

    OdpowiedzUsuń
  13. Chusta wspaniała ale nie tak jak modelka. Gratuluję nowego rowerka - coś mało zdjęć Twojego nowego nabytku:)
    Pozdrawiam, Marlena

    OdpowiedzUsuń